Kuinka pitkä matka sinulla on päivittäistavarakauppaan ? Kuinka usein käyt siellä ?Kuuluuko johonkin ketjuun?

Meillä on Saleen n. 300 m. Käyn aivan liian usein.

Avainsanat: päivittäistavarakauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:42

Kaikki kulman takana,ässä pidempänä ~400m,en käy päivittäin,vain tarvittaessa.
Torille 1½km käyn päivittäin.

Kysyjän kommentti

Torillahan on mukava käydä ostoksilla, vaikka minä en kyllä ole käynyt aikoihin. Mutta luulen, että jos asuisin Helsingissä, niin kävisin Kauppatorilla ostoksilla, koska katson aina niin kateellisina niitä helsinkiläisiä, jotka aivan selvästi ovat sieltä tai kauppahallista hakeneet ruokaostoksensa. Minun laposuuteni tori oli Töölöntori. Sinne oli meiltä noin kilometrin matka ja äitini kanssa kävimme siellä usein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 12:39

800 metriä. Mutta se on sellainen kauppa jossa pitää katsoa ensin mitä hyllystä löytyy ja tehdä sen perusteella ostokset. Käynkin vain pakottavassa tarpeessa ja toivon että sitä löytyisi mitä vailla olen. Usein olen jatkanut 7 km:n päässä olevaan kaupunkiin hakemaan sitä yhtä ja ainoaa tarvittavaa. K-kauppa se on ja taitaa olla yksityinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:42

Tulee käytyä joka toinen päivä kaupassa ja ne ovat kumpikin melkein yhtä kaukana autolla täytyy mennä et saa tavarat tuotua kotiin. eli Jämsään n .6 kilometriä ja jämsänkoskelle n.3 kilometriä. s-marketiin ja k-citymarkettiin näihin on plussa kortit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:03

Meillä on City -markettiin n. 500 m ja sama matka on Lidliin. Valintataloon ehkä 600 m. Aina tarpeen vaatiessa käyn. Ehkä pari kertaa viikossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:29

Kaupungissa on vieressä Valintatalo.Tarpeen mukaan käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:41

kilometrin päässä on suunnilleen, ja viikottain käyn siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:45

20 km ja kerran viikossa tulloo kylillä käytyvä. Niin kaapunkiin on yli 30 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:49

on kuule 17 km. Käyn aina kun tarvitsee.. työreisulla ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:04

Meillä lähimpään 11km, missä emme käy, seuraavaksi lähin 25km, S-market jossa käymme. Tosin on 7km päässä kyläkauppa, mutta se on vähän turhan arvokas, jotta kaikki ostaisi sieltä. Kerran viikossa käydään kaupassa, ja jos jotain puuttuu, niin tuomme työmatkan varrelta jostain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:11

800 m "Kodin säästötukku Siva" - useamman kerran viikossa tulee käytyä.
Viikonloppuna menen yleensä Prismaan kun pitää ostaa enemmän.

Nyt tosin olen eksynyt myös Lidliin joka on kyllä yllättänyt (vahvoista ennakkoluuloistani huolimatta) hinta/laatu tasollaan.

Mökkeilyssä (muualla kun kotipaikkakunnallani) kylän S-market on se "ykkönen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:25

Lähin kuppa on Siwa n. 200 metrin päässä. Siellä käyn kuitenkin aika harvoin. Mieluummin asioin noin 2 km:n päässä olevassa isossa S-Marketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:52

5 km s-markettiin ja 6 km k-kauppaan, molemmissa tulee käytyä, riipuu ihan tarjouksista,mutta enenmän kyllä tuota s-markettia , molempiin on kortit plussille ...autolla kyllä ne matkat teen, eikä täältä olekkaan mitään muuta kulkuneuvoa, paitsi fillari tai apostolinkyyti, kummatkin minulle hankalia kulkupelejä, jot omalla autolla sitä sinne kuljeskelen ja yritän sit samalla hoitaa mutkin käynnit, kuten hautausmaan, postin tai apteekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:55

Minä laadin kauppalistan Prisman ja Lidlin kesken, sekä lihatuotteni Palvimestarien jyväpossun lihaan , on hintavampaa, mutta läskitöntä sekä naudan lihaa, ei pompi pannulla ja kärise, ennen sanottiin kyljyksistäkin että on karjua jos pannulla vielä pomppii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:17

k-marketiin joku 3km, melkein joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:14

500-600 metriä sekä K-, että S-kauppoihin. K-kauppaa käytän ja käyn noin kolme kertaa viikossa. Yksityinen vetäjä sillä kaupalla, mutta eiköhän se kuulu samaan K-ketjuun kuin muutkin K-kaupat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:35

Aivan melkein kulman takana on Halpa-Halli ja K-Supermarket, olisiko joku noin 200 metriä matkaa. Käyn aina silloin kun tarvin jotain, eli en välttämättä hirveän usein kun meillä kuitenkin äiti hoitaa kaikki ruokaostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:53

Kirkonkylälle on matkaa n. 6 km, sieltä löytyy s-market ja k-market. Jälkimmäisessä asioin 2 kertaa viikossa. K-marketissa saa parempaa palvelua, henkilökunta osaavaa ja asiakasläheisiä.
18 km päässä on sit hieman isommat ässät ja koot ja lidn.
Suosin enemmän Koota =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:37

S-Market on 600m päässä, mutta en käy siellä.
Käyn kauempana olevassa Prismassa jossa on parempi valikoima ja halvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:21

lähin on S-market 400-500 m, sinne tulee asiaa pari kolme kertaa viikossa, yleensä siihen viikko-ohjelmaan sitten mahtuu vielä yksi tai jopa kaksi reissua noihin isoihin kauppakeskuksiin, joita löytyy useampiakin muutaman kilometrin säteellä