Tuleeko omena sadosta nyt hyvä? meillä on jonkun verran omenan raakileita omenapuussa. et jonkun verran niitä tulee.

Avainsanat: omena sato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:18

kyllä niitä tarpeeksi tulee

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo niin uskon minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:30

Tulee hyvä, ehkä ei niin paljon kuin viime kesänä, mutta ei ole tarviskaan. Olen nyt jo jakanut viime vuoden omenasoseita kaikille halukkaille. Meillä on neljä omenapuuta, ja kaikkiin näyttää tulevan ihan sopivasti omenaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 12:31

Yllätyspieni sato tulee - onneksi. Meillä on kolme omapuuta ja yhdessä on vain toisella puolella muutama omena. Terveiltä näyttää nekin vähät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:33

kyllä on tulossa, sitä vaan ihmettelen et mihinkäs ne sitten laitan, kun isäntä ei syö hilloja omenoista, niitä on vielä entisestä sadostakin ja nyt vain sit toivon , et hän vie ne omput töihin jakoon.. sitten kun kypsyvät... itse en voi omppui syödä, johtuen tuosta sapesta, jolle omppu on oikea myrkky ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:42

no miun omenapuut näyttävät kyllä ettei ihan niin hyvää tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:13

Tulee hyvä omena sato! ja mustikoita on metsissä enemmän kun vuosiin - joten metsään vaan joka iikka - mustikkamaito on hyvää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:14

Mulla ei ole omenapuita,enkä tiedä sadosta,mutta ihmettelen,kun muutkin ihmettelevät omenasoseen tekoa,mihin sitä voi käyttää,kun mullai en syö makeaa,kovin harvoin nykyään tarvitsisin sitä,lapsena muistaakseni pannarin kanssa,mutta ei käyttöä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:47

Naapurin omenapuihin näyttää tulevan paljon omenia ja antoivat jälleen tänäkin vuonna luvan piipahtaa heillä omenavarkaissa. Omia omenapuita ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:41

Ainakin kukkia on todella paljon joka puolella,
yleensä silloin satokin on hyvä.