Oletteko tehneet nyt kesällä kaiken mitä siltä odotitte tekevän? Että saitteko riittävästi aurinkoa ja lämpöä?

Avainsanat: toteutuiko kesä toiveenne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:17

Voi veikkonen,eihän kesä ole siinä!!Jatkuu,jatkuu ja jatkuu; ehtii vaikka mitä,mulle on kyllä tullut aurinkoa ja lämpöä sopivasti,kasvimaalla rehottaa muutkin kuin vesiheinä ja ohdakkeet.Kivaa kesänjatkoa kaikille!

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo kyllä kesä näyttää ainakin vielä jatkuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:25

vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä

www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:29

Ei niin väliä auringolla ja lämmöllä. Sadetta on tullut jälleen liikaa, perunanvarret mustuvat ja maa paakkuuntuu. Olen saanut pestyä KAIKKI matot täältä maalta, kaupungissa on vielä pesemättä. Olen viettänyt laatuaikaa perheeni kanssa juuri sopivasti. Vielä on kesää jäljellä. Marjat kypsyvät, omenat punertuvat. Alkaa säilösesonki. Olen ollut kiireinen ja kiire jatkuu, remonttiakin pitäisi vielä tehdä siellä ja täällä. Siis en ole vielä saanut tehtyä kaikkea tältä kesältä. Haluaisin sinne Lappiinkin, mutta ehtiikö tässä nyt vielä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 12:32

En, en ja vielä kerran valitettavasti en. Mutta kyllä se tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:43

en ole tosiaankaan tehnyt vielä kaikkea mitä piti, ja aurinkoa ja lämpöä,noh en saanut tarpeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:07

Aurinko ja lämpö on kyllä ollut vähän hakusessa. En ole saanut tehdyksi mitään kesälomalla, kun en mitään suunnitellutkaan tekeväni. Kun arki maanantaina taas alkaa voi alkaa suunnittelemaan niitä tekemisiä taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:26

Minä olen tähän kesään ihan tyytyväinen! Ihana kesä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:01

mieheni lomasta enään rippeet jäljellä, mutta oikein in ollut kiva loma,menty tultu , kestitty vieraita useamman viikon yhteensä ja nyt ollaan vielä odottavalla kannalla , joskos noita ilmoja piteleis ja tupa-auto taas jonnekin starttais tänkin loppukesän aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:19

no juu kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:02

Suht`koht hyvin on mennyt kesä, ja saanut aurinkoa, saanut uida ja vielähän tätä on jäljellä. Ei kesä ole loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:45

Ei ole ollut ongelmia, mutta aika moni matka on peruuntunut erittäin surkean sään takia. Esimerkiksi kolin keikka viisi kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:26

voi voi, paljon on jo keritty ja kesäähän on vielä puolet jäljellä ..