Tuleeko kukaan Jyskälään rallitunnelmista nauttimaan??

Tervetuloa vaan :-)

Avainsanat: rallit jyväskylä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:13

Tulee katsottua niitä TV:tä ei lähdetä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:17

Ennen nuorempana tuli ravattua metsissä katsomassa kisaa, mutta nyt katson sitten telkasta pelkästään. Joskus nuorena olen ollut ek-pällikkönäkin muutamalla pikiksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:20

En halua mitään tietää ennenkuin poikani ystävä on maaliin tullut, poikani on toiminut vaan mekaanikkona, ja kuski on hänen lapsuuden kaverinsa, mekaanikko hommat on pojalleni hyviä, ajohommista en halua mitään kuulla , lapsenlapseni aloitti 4 vuotiaana 50 kuutioisissa ajamaan moottoripyörää, ja serkkuni poikaa ajaa rallia, en ihannoi vauhdin hurmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:20

Olen joskus ollut katsomassa, mutta enää minua ei sinne saisi millään työkalulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:43

enpä taida tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:56

On kulunut 30 vuotta siitä kun kiersin lenkin läpi ja pidin itte suittista kiinni.
Silloin se oli miesten hommaa, perjantai-illasta sunnuntai aamuun. 48 ek ta oli.
Vettäkin sateli ja aamuyöstä laskeutui, sumu. Suurimmaksi osaksi ojien valissä möyrittiin.
Nyt niillä ei ole puoltakaan pikiksistä ja taitaa kuulua työaikalain piiriin kun yöt nukkuvat.
Suunnitelmissa on päiväseltään pistäytyä junalla Jyväskylän asemalla nääs eläkeläislipulla kannattaa matkustaa kauempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:29

Sorry mutta minusta ralli on turhaa hommaa: Karmea metakka ja lietsoo nuoremmat kuskit ralliin yleisillä teillä (tosin ilman numeroita)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:50

Ikävä kyllä,mutta Jyskän rallia ei enää ole,takavuosina yks ek oli mökkitietä eli tiettynä viikonloppuna piti suunnistaa tarpeeksi ajoissa mökille,muuten ek-tie oli suljettu.Kerran möhästyttiin vähän,mutta saimme erik.luvan ajaa ekoina ennen kokeen alkua,porukka tien varrella luuli ek joku "tosi nimi"tulee ekana,hirmu hälinä ja vilkutus toivotti meidät tullessamme.Tuntui tosi komealta ajaa läpi riemuitsevan väkijoukon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:19

en taida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:46

Ei olisipitkäkään matka lähimmälle pikataipaleelle, mutta en viitsi lähteä paikan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:48

Rallia pystyy halutessaan seuraamaan paremmin vaikka tx-tv:n kautta. Paikan päällä ei koskaan tiedä tilanteesta realiajassa yhtään mitään. Hirveä pölypilvi auto pärisee ohi, osa odottaa ulosajoja ja jää passiin vaarallisiin paikkoihin...