Millaisia kokemuksia napsulaisilla on Skype- tai VoIP- "internetverkkopuheluista"?

Avainsanat: internet voip skype verkkopuhelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 11:32

skypellä soitan PC -> PC
ja olen myös soittanut skypellä lanka- ja matkapuhelimiin henkilöille joilla ei ole tietokonetta.
Suomesta ulkomaille ja päinvastoin.
tuolla on hinnasto mitä maksaa puhelut henkilölle / min. jolla ei ole tietokonetta:
www.skype.com/intl/en/prices...llRatesTab
hyvin on aina toiminut yhteys ja kuuluvuus, aivan kuin olisi samassa tilassa tai naapurista kälättänyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvistä kommenteista ja muistakin ohjeista; esim. hinnasto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 10:03

minä käytän skybe vain toisten skybeläisten kanssa voi puhua ilmaiseksi,toimii hyvin , ei kokemuksia maksetuista puheluista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:57

Skype toimii hyvin, muista ei edes kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:44

Olen soittanut skypellä. Joskus linjat ovat täynnä, eikä pääse perille. Mutta sitten kun toimii, niin toimii ihan hyvin. Ilmaista soittoaikaa, muuten en soittelisikaan. Ja soittaa voi myös muihin puhelimiin. Etu on mmunmuassa siinä, että jos ei löydä kotoaan ainoaa puhelinta, niin ainhan voi sitten vielä soittaa siihen skypellä ! Olettekos muut keksineet sitä ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:45

Skype to Skype toimii hyvin ja on ilmaista. Täytyy vain sopia milloin soitellaan. Silloin kun parivuotta sitten käytin sitä kaverini kanssa olimme tyytyväisiä siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:30

Toisinaan S><S,onnistui myös lankaan,kun avasin skype-tilin,alin summa 10€,voi seurata rahan hupenemista puhuessaan.Voippiin en ole tutustunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:20

skype on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:26

skypellä soittelen, joskus juttelen jopa useamman tunnin niitä näitä kaalinpäitä kavereiden kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:04

multa puuttuu lähes kokonaan sellaiset kaverit joiden kanssa vois skypettää joten kokemukset tosi vähäisiä ..