Kuka Napsulaisista kuuluu joukkoon?

Jo 300 ihmistä on ostanut avaruusmatkan ennakkoon
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1714785

Avainsanat: avaruusmatkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 11:06

Unelmamatka, mutta ehkä sitten siellä kirkkaassa tulevaisuudessa.

Kysyjän kommentti

Turistilennot avaruuteen lähtevät tulevaisuudessa Abu Dhabista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 09:54

En missään tapauksessa lähtis tolle matkalle vaikka pääsisin. Parempi olla täällä maan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:57

En tiedä vaikka mieheni olisi menolipun vaan minulle ostanut seuraavaksi syntymäpäivä lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:11

Minä ajattelin lähteä tuolle avaruusmatkalle. Olisihan tietysti mukavampi matkustaa tuttujen kanssa. Niin että voisitteko jokainen napsulainen lähettää minulle heti 5 000 EURoa ennakkomaksua, varaan sitten meille tosiedullisen ryhmämatkan avaruuteen.

Tai jos vaikka jokainen napsulainen lähettää minulle edes 1 000 EURoa, niin päästään alkuun. Tosin pelkään, että paikkoja ei riitä hitaimmille...hopi hopi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 10:44

Onneksi ei ole rahaa. Muuten voisin vaikka hulluuttani yllytyksestä lähteäkin. Ei vainen, minua ei saisi moiselle matkalle millään ilveellä. Jalat tukevasti maan kamaralla sopii paremmin habitukseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:45

Saman tien voisit kysellä,kuinka monta Abu Dhabilaista seikkailee Napsun kysele/vastaa-palstalla.
Kysymykseen mun vastaus,en ainakaan toistaiseksi kuulu kyseiseen valiojoukkoon,mutta jos Italian lottopotti osuu kohdalle,vastaan siinä tapauksessa ehkä kuulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:52

enpäs tuonne matkalle ole edes unelmoinut pääseväni , jot ei ole tilattuna matkaa, enkä moiseen eurojani edes haaskais, mitä siellä ois sellaista , jota en tv näkis turvallisesti kotisoffalt katsottuna.... :) sitten kun taas näyttävät avaaruusohjellmia, olen kyllä niistä kiinostunut , mutta vain sofamatkustajana.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:29

Ei tässä iässä kannata ostaa lippuja. Ilmaiseksi Sitä pääsee sinne jonnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:40

Tässä yksi onnellinen. En tiedä onko napsulainen?
Suomalainen pääsee painottomaan tilaan ja tyrkylle avaruuteen.
www.digitoday.fi/page.php?pa...d=20094492

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:48

En lähtisi. Mieluummin katselen maata Google Eatrhista. Ihan samalta se siinä näkyy. Muuta katseltavaa siellä ei kai sitten olekaan. Ai niin, ne toiset matkustajat tietenkin. Siis napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:24

toistaiseksi nuo tavalliset lentomatkat riittää,
nekin tarpeeksi jännittäviä tätänykyä,
koneita kun tippuu mennen tullen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:45

En tosiaankaan ole tuossa joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:22

lähtisin, mut ei ole rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:40

Olen edelleenkin sitä mieltä että tämä maapallo riittää minulle ihan tarpeeksi hyvin, ei tarvitse lähteä mihinkään avaruuteen :) Eli en kuulu tuohon joukkoon, ei olisi siihen varaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:07

Muutama päivä sitten kyselinkin täällä, että onko avaruuteen matkustajia.
Ei kovin monia tuntunut innostavan.
Voisi olla mielenkiintoinen kokemus, mutta ei rahat riitä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:10

- ei ole rahasta kiinni, ei kiinnosta -

toinen puoli vastauksesta on totta, saat itse arvata kumpi