Kävin välipäästöllä ja nyt taas pehkuihin.

tähän et tarvitse vastata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 08:44

Välipäästö. Taas tuli opittua yksi sivistyssana lisää.

Kysyjän kommentti

Ennen oli seurapiirirakko, vaan ei enää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 03:22

Kyllä aina heti syönnin jälkeen täytyy......

Kerran eräs englantilainen opettajatar halusi mennä lomalle Saksaan. Hän kirjoitti saksalaiselle virkatoverilleen ja kysyi, oliko hotellissa WC:tä. Saksalainen rouva ei tiennyt mitä kirjaimet WC tarkoittivat. Niinpä hän ajatteli, että pappi on viisas mies ja tietää tämänkin. Rouva kysyi papilta ja tämä arveli kirjainten tarkoittavan World Chucrchia. Saksalainen rouva vastasi kirjeessään näin:
"Hyvä rouva, kysymänne WC sijaitsee idyllisen mäntymetsän keskellä vain 2 kilometrin päässä hotellista. Se on avoinna torstaisin ja sunnutaisin. Kehotamme kuyitenkin menemään torstaisin, koska sunnuntaisin siellä on kova ruuhka. Jonojen vuoksi on hyvä ottaa eväät mukaan. Myös sotilaat saapuvat usein seuraamaan toimitusta. Siellä on 80 istumapaikkaa ja seisomapaikkoja. Kikki tapahtuu reippaan torvisoiton säestyksellä. Akustiikka on loistava ja voin vakuuttaa teille, että pienimmätkin töräykset kuuluvat. Olisin iloinen, jos voisin varata teille paikan sieltä. Mieheni ja minä emme ole päässeet sinne kahteen viikkoon ja se on tuottanut meille suurta tuskaa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 05:34

Toiset käyvät välitankkauksella.
Maailma ei koskaan nuku!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:33

Päästit siis tänne Napsuun vai ? Kuulostaa vähän erikoiselta...Onneksi en ollut valveilla tuohon aikaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:36

Kiitos ilmoituksesta. Ehdin jo pelästyä moista jyrähdystä n. klo 02:45, luulin että kyseessä oli jokin pommi tms. ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:47

kiva että on muitakin kukkujia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:21

tästähän se kertoi Junnukin:

... mies kun tulee tiettyyn ikään ...