Lähettelelettekö teksti tai multimediaviestejä? Minun sormet on kuin nippu niitä joten mieluummin soitan tai tekstarit läppärillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 01:33

Minä olen oikein tekstareiden mestari !! Ollessani Ugandassa minusta tuli tekstaririippuvainen, kun puhelut oli sieltä niin kalliita. Enkä ole mihinkään päässyt siitä tavastani!! Olen aivan mainio vasemmankädenpeukalollakirjoittaja :O Lähetän siis hurjasti tekstiviestejä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 00:41

Puhelimeni on aatamin aikuinen, joten sillä ei voi lähettää multimediaviestejä. Tekstareita lähetän kymmenisen kappaletta vuodessa, joten ei voi sanoa että olisi kovin vilkasta tuo viestittely. Sähköpostia tulee käytettyä aika paljon. Ja se on myös paljon parempi viestintämuoto kuin puhelimen tekstarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 01:22

Hoidan kaikki asiat sähköpostin tai tietokoneen välityksellä. Olen pyrkinyt siihen systemaattisesti jo pitkään ja puhelin on jäänyt jo melko vähälle käytölle.
En lähettele myöskään multmediaviestejä, kun munkin sormet on kuin nakit..... Miksi nunnalle ei saa antaa kahvia? ....koska sen mieli tekee munkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 01:53

Tallä compjuutterilla voi tehdä kaikki mainitsemasi toiminnot ja puhelut vielä on skypellä lähes ilmaisia. Ne känniköiden toiminnot on lapsellisia ukkoutuvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:11

Tekstiviestejä silloin tällöin, yritän välttää kuitenkin, mielummin soitan kun tekstaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 04:52

olen laiska kirjoittamaan tekstiviestejä kännykällä, ne harvat mitkä lähetän, teen tietokoneella.
puhelimella soittelen mieluummin kuin tekstailen,3g verkon alueella puhelu maksaa saman kuin tekstiviesti , on edullinen saunalahden fiksu3g liittymä, sitä ei enää heidän sivuillaan näy tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 05:41

Työasioita on hidas hoitaa tekstareilla, mutta joskus kun kukaan ei vastaa, lähetän tekstiviestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 06:05

Minä lähetän hyvin harvoin tekstiviestejä mieluummin soitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 07:20

Tekstareita tulee jonkun verran läheteltyä.En kauheesti puhelimessa pölise.Mukavin tapa kommunikoida mielestäni on ihan livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 07:47

Päivittäin lähettelen tekstareita, multimediaviestejä erittäin harvoin.
Sähköpostilla pidän myös yhteyttä ja parin kaverin kanssa mesetellään silloin tällöin =)
Päivän kun töissä on äänessä niin ei välttämättä enää kotiin tultua halua puhelimessa pölistä, niin silloin tekstarit kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 07:59

Molempia lähettelen harvakseltaan.Jos "nakit" toimii tietokoneella,niin miksei myös puhelimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:25

Aika ahkerasti tekstailen, multimediaviestejä vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:50

Lähetän tekstiviestejä noin 50 kpl/kuukaudessa ja kaikki tietokoneen kautta;
- Nopeampaa
- Helpompaa
- Ilmaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 09:26

Tuleehan noita aina silloin tällöin naputeltua. Tilannekuvia lähettelen silloin tällöin, mutta tuo operaattori tahtoo tulkita kuvani mainonnaksi, joten harvemmin ne perille menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:35

en lähetä,puhelin on nettiä ja soittamista varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:08

Mulla kun on toi Nokialainen E71 QWERTY-näppiksellä niin tulee sitä tekstaria läheteltyä kun on kerta niin kätevää. Ja viime aikoina onkin ollut paljon asiaa muille niin on tullut erityisen paljon tekstailtua. Multimediaviestit on kuitenkin vähän vieras käsite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:30

Kyllä lähetän. tekstareita enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 11:58

kyllä lähetän teksiviestejä ja kuvaviestejä kännykälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:12

Soitan ja lähetän tekstiviestejä, kuvaviestejä ehkä yhden vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:24

tekstiviestejä lähetän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:25

tekstiviestejä vaihtelevia määriä (tilanteesta ja tarpeesta riippuen) 5-30 viestiä viikossa ...