Tietääkö joku miten näihin orang-utan suojelufarmeille pääsee töihin? Ensi kesänä olisi tarkoitus lähteä teinin kanssa reissuun ja auttamaan näitä NIIN ihania elukoita...

Avainsanat: malesia borneo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 05:28

täytyy olla vähintään 18 v ja terve sekä täytyy olla jäsen Orangutan Foundation International ja paljon muuta selviää tuolta sivustolta:
www.orangutan.org/Volunteer_...rogram.php

mutta voihan sieltä vaikkapa adoptoida apinan tms. lähettää rahaa.
ostaa mukeja, julisteita tms.
ellei välttämättä halua mennä 3:ksi viikoksi sinne vapaaehtoistyöntekijäksi.

facebookissa:
www.facebook.com/pages/Orang...148?ref=nf

Kysyjän kommentti

Vastauksessa oli eniten informaatiota kysymästäni asiasta. Kiitos kaunis vastaajalle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 22:56

Hui kamalaa. Siellä on moni päässyt hengestään, mutta parhaiten kai onnistuu kun ottaa yhteyttä tähän suojelualueen päällikköön siellä paikan päällä. Toki voi heillä olla nettisivutkin. Vilkaiseppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:47

Ottaisin selvää jstkin kansainvälisestä järjestöstä suojeluohjelmasta-ja toiminnasta,vaikkapa:
www.orangutan.net/
ja saman tien mikä on esim."politiikka" teini-ikäisen kanssa toiminnasta ym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:40

muistahan sitten orangit kuuluu verkkopythonin ruokavalioon ne syö myös ihmisiä ,pisimmät käärmeet on 10 metrisia noin 100kg painavia nisäkkäitä on löytynyt vatsasta