Mikä on lempikukkasi?

Kun nyt kukista puhutaan. Itse rakastan orvokkeja ja kieloja.

Avainsanat: lempikukkasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 22:27

Älä nyt vastaa minun puolesta. Niitty/keto-orvokki sekä ruiskukka eri värimuunnoksineen ja rentun ruusu kukinnassa.

Lisätty: 29.07.2009 - 00:04

Tuli muuten mieleem rauhoitettu kylmänkukka eli kangasvuokko ehdoton ykkönen ja lumpeenkukka. Annetaan niiden loistaa luonnossa

Kysyjän kommentti

Kiitos, samaa mieltä kanssasi noista muistakin kukista, noh, se horsma, mutta menköön tässä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 21:43

Erittäin tummanpunainen neilikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:44

Kukka, kelpaa pöytään ja siitä saa myös laadukasta savuketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:45

Jos nyt valita saan, niin se olisi gladioulus. Niitä on vain loppukesästä kaupoissa. Syntymäpäiväni on 16.8., joten silloin toivon saavani juuri niitä lahjaksi. Ja olen saanutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:45

Juuri nyt pidän ruusuista, jotka ovat ainoita jotka puutarhassani tänä kesänä kukoistavat, kun puoli pihaa on remontissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:48

Ihanimmat kukat mielestäni ovat freesiat. Niissä on myös huumaava tuoksu. Värillä ei ole väliä..Luonnonkukista kaunein on kielo ja sitten juhannusruusu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:50

Ruusu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:56

Usein ostan talvella tulppaanikimpun kotia..Kestävät aika hyvin maljakossa ja antavat tunnelmaa kotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:17

Kielo,valkovuokko,orkidea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:17

ruusu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:20

vaalea jouluruusu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:48

Pidän paljon vaaleanpunaisista ruusuista,maitohorsma on myös hyvin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:23

Lilja ja soilikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:24

Luonnonkukkana kielo, joka pysykööt luonnossa.
Ruusuista en pidä, vaikka niitä tänään juuri kimpun saikin. Ovat kyllä kauniita.
Päivänkakkara on upea, myös kehäkukka ja ruiskaunokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:52

Keväällä tykkään tulppaneista,20 valkoista tulppaania Aaltomaljakossa!!Muuten ihailen ruusun eri värimuunnoksia,keltainen on mieleinen,myös aprikoosinvärinen,hento lohenpunainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:53

Joku yrtti, ehkä sitruunamelissa (kai sekin kukka on).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:15

Ruiskaunokki, ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 06:07

Minä pidän ruusuista kaikista eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 07:55

Sininen ruiskukka, kielo, gerbera ja orkidea. En voinut nimetä vain yhtä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:30

Kesäaikaan ulkona villinä kasvavat kissankellot, päivänkakkarat ja muut kedon kukat. keväällä narisevat tulppaanit. jouluna hyasintti. Eli lempikukka vaihtuu vuodenajan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:08

kyllä se on ollut ainakin nyt ruusu. Kun niitä on nykyisin tosi kauniita värejä. Keltainen on rakkauden väri.