Kukkakysymyksestä tuli mieleen,vietkö kukkina omia lemppareita vai kauppiaan suosittelemia vai saajan mieleisiä?

Saan itse tietyltä ihmiseltä upeita gladioluksia,mutta olen aina liemessä niiden koon kanssa eikä ole suurensuurta pönttöä niille,niiden komeus kärsii lyhennyksestä,mutta enhän mitenkään voi vihjata,koska tiedän että,ne ovat antajan mieleen.

Avainsanat: lahjakukat lemppareita saajan lemppareita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 21:36

Gladioulus on ihana kukka ! Mutta ei minullakaan olisi maljakkoa sille, Jos nyt sattumalta saisin gladiouluksia, niin laittaisin ne vaikka isoon mehukannuun. Kukkakaupassa valitsen aina kimppuun tulevat kukat itse. Yleensä en tiedä saajan lempikukkia, joten kimput ovat sitten aivan mitä sattuu. Yhden ystävättäreni kanssa meillä on sitten taas oikein kestokilpailu, kumpi tuo kamalimman kimpun toiselle. Siitä tulee aina hauska olo, kun toisella on tullessaan kimppu heiniä tien varrelta poimittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 21:30

Ehdottomasti saajan mieleisiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:32

Lemppareita minulla ei varsinaisesti ole.
Jos kimppu/kukka on upea, se riittää. Jos sattuu olemaan vielä tarjouksessa, niin kärryyn menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:36

Jos tiedän saajan mieltymyksen niin sitten niitä, mutta muuten kyllä useinmiten niitä mitä kauppias suosittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 21:40

Jos tiedän saajan lempikukat, niin pyrin viemään niitä. Muussa tapauksessa kauppiaan suosittelemia kuhunkin tilanteeseen sopivia. Miehet rakastaa ilmeisesti neilikoita, kun niitä niin usein naisille ostavat. Itse inhoan neilikoita, mutta miehille voin niitä antaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:57

Ostan ihan sen mukaan, mikä milloinkin on mieli ja kaupassa näyttää hyvältä! Tietty jos tiedän saajan mielikukan, ostan silloin sellaisen, jos on saatavilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:18

omia lemppareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:19

Vien sellaisia, joista tiedän saajan ilahtuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:48

Jos en tiedä saajan mieltymyksiä nii ostan mikä hyvältä tuntuu, ei välttämättä oman mieltymyksenu mukaan enkä kauppiaan suosittelemia vaan ex tempore.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:51

Jos vain on mahdollista niin saajan lempikukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:30

Jos tiedän saajan lempikukan, vien sellaisia.
Muutoin en koskaan vie neilikoita tai mitään valkoista kukkaa. Neilikat kuuluu hautajaisiin ja valkoinen on väriltään liian kalma. Ruusut ovat tieten aina helpoin ostaa, mutta nekin ihan tilanteen mukaan.
Jotain piristävää veisin, jos tarve viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:31

En vie omia lemppareita. Kukkapuska määräytyy millaisiin juhliin olen sitä viemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:15

jos vain suinkin tiedän niin saajan mieleisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 06:09

Kukkakauppiaani tekee aina kauniita kimppuja ja luotan häneen, en yleensä tiedä saajan lempikukkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:45

Saajan mieluisia kukkia vien.