Milloin sait viimeksi kukkia?Entä milloin veit niitä jollekkin?

Kysyjä sai itse kukkia viimeks about 2.v sitten, kun täytti pyöreitä vuosia.Kysyjä vei kukkia pari viikkoa sitten omalle äidilleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:17

Enpä ole varmaankaan kymmeneen vuoteen saanut kukkia, hiisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 20:46

Tänään.Tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:51

Harvoin. Merkkipäivänä miniä lapsineen tuo - muut ei. Isäntä erittäin harvoin. En kyllä itsekään osta kuin tärkeisiin merkkipäiväjuhliin. Viimeksi kesäkuussa rippikukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:01

Parisen viikkoa sitten ostin meidän talouden hallituksen puheenjohtajalle hetken mielijohteesta ku oli gerberoita joista hän pitää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 21:06

Viimeksi olen saanut kukkia lapsenlapseltani kesäkuussa, hän kävi ihan itse niitä poimimassa metsässä. Itse olen ostanut viimeksi haudalle kukkia ja siitäkin on jo aikaa useampi vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:08

Enpä muista milloin olen viimeksi saanut, hirveän kauan sitten. Itse vien huomenna vanhuksille tuolta omasta kesäkukkapenkistäni. rakastan kukkia ja tykkään antaa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:11

En todellakaan muista. Keväällä mieheni toi äitenpäivän jäkeen amppelikukan. Muita kukkia en muista saaneeni. Äidilleni vein viimeksi käydessäni kukkia maljakkoon. Sen jälkeen en ole muistaakseni vienyt kenellekään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:15

Sain kauniin värisen np-ruusun :-) vähän aikaa sitten,mutta nyt ei tule mieleen vähään aikaan vieneeni kukkia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:22

Sain tänään ihanan ruusukimpun ihanalta mieheltä, jonka kanssa treffasimme eka kertaa.
Ihailen huomaavaisia miehiä;))
Saman kimpun vein äidilleni jemmaan siksi aikaa kun muutan;) ( muuttopuuhat menossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:29

Vajaa kolme viikoa sitten ostin rakkaalleni ison kimpun ruusuja ihan ilman syytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:40

Tänää yhdeltä mummolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:41

Kesäkuussa sain pari puskaa ja edellispäivänä ostin kotiin pojan rippijuhliin ruusukimpun ja pienen enkelini pöydälle keltaisia liljoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:48

Keskuusa sain kun oli syntymäpäivät. Niitä tuli ihan liikaa.. Tyttärelle osti tämänkuun 4:jäs päivä kun oli synttärit,mutta se oli kyllä kukka-amppeli. Nyt ylihuommenna ostan tyttären tytölle jonkun viherkasvin kun on synttärit..Saa omaan uuteen kotiin,kun saa kaupat tehtyä uudesta asunnosta..Täyttää 21v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:53

Noin viikko sitten sain kauniin punaisen ruukkubegonian yhdeltä ystävältäni, ihan muuten vaan. Naapurilleni vei kolme viikkoa sitten luonnonkukkakimpun...Kiitokseksi !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:10

itseasiassa tänään sain kimpun kehäkukkia vaiko mitä ne nyt olikaan pikku höysteillä. joku mummo oli antanut isännälle ja isäntä kiikutti minulle...ensin kyllä aattelin että mitäköhän isäntä on tehnyt kun kukkia minulle toi..
en muista koska oisin tätä ennen kukkia saanut keneltäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:21

en muista milloin sain... kavereille annoin lakkiaispäiivänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:39

Eilen tytöltä sellasen kakkaran joka piti puhaltaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:53

Varmaankin äidille vein äitienpäivänä. Sain kukkia pari viikkoa sitten kun kaveri toi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 06:23

Viime viikolla sain kun nimipäiväni oli, hautakukkia olen viimeksi ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:28

Nimipäiväkukkia mieheltä ja pojalta viimeksi, viimeksi ostin äidilleni kukkia viime viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:17

Joo kyllä se oli viimeksi kun täytin pyöreitä vuosia. eli jotain yli vuosi sitten.Äitienpäivänä vein äidilleni orvokin.