Löytyykö teiltä voimassa oleva(3v) ensiapukurssitodistus?

Meikäläisen pitäs uusia!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 20:57

Valitettavasti uusinta on mennyt pitkäksi. Erittäin hyvä kysymys!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 19:52

Kirottua,kurssit 1 ja 2 on käyty,mutta päivittäminen on tekemäti;oliko se kakkonen kun uusitaan,emmää muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:52

Aina on meikäläisellä voimassa. Meillä järjestetään työn puolesta aina uusinnat kuntoon !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 19:52

Ei löydy voimassaolevaa eikä vanhentunuttakaan. Jostain syystä on aina jäänyt hankkimatta. Mutta ei ole onneksi tullut sellaisia tilanteitakaan jossa olisin sillä taidolla jotain tehnyt. Siis onneksi, muuten nolottaisi jos en pystyisi auttamaan tukalassa tilanteessa olevaa kanssaihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:58

Ei löydy ollenkaan, vaikka todella pitäisi löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:03

kussin kävin kauan kaun sitten mutta noin 10v sitten sain elvytettyä 1 meren pohjasta sukeltaman 12v pojan,todistuksesta ei tietoa missä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:10

vahentuneita ovat ensiapukurrsit, mutta onneksi ei ole tarvinnut elävässä elämässä niitäkään ennen opittuja taitoja, onneksi ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:42

Ei löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:49

Ei ole voimassa, vain ne taidot mitkä olen joskus hoitoalankoulussa päähäni päntännyt. Onnekseni en ole koskaan joutunut tositilanteeseen. Mutta uskoisin niiden taitojen palautuvan sieltä muistojen ullakolta tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:09

Löytyy, 1 ja 2 myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:01

Ei ole koskaan ollut,vaikka on ollut monta kertaa mielessä,että pitäisi suorittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:21

Löytyy kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:23

mulla on sellanen ensiapukurssi kortti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 23:51

A2 on tällä hetkellä voimassa,
en pelkää verta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 00:21

On voimassa vielä, mutta harmittaa kun hukkasin sen kortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:18

eipä löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 08:32

Ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 09:04

Ei ole EA-kurssitodistus enää voimassa...
Silloin kun sen josku viime vuosituhannella suoritin, olikin aika rivakat ohjeet ja otteet käytössä. Tässäpä yksi tärkeimmistä, muistinvaraisesti kirjoitettuna:
"Jos loukkaantunut henkilö on tajuton, niin hänet pitää kääntää ns. kylkiasentoon. Jotta hän ei tukehtuisi omaan, mahdollisesti velttoon kieleensä, pitää kieli kaivaa esiin ja lukita kieli hakaneulalla huuleen."

En ole tosin koskaan noin toiminut, enkä usko kenenkään muunkaan noin tehneen. Sitäpaitsi - kaikillahan on aina hakaneula tai kaksi mukana matkassa?

Älkääkä nyt vaan innostuko tällaisiin hoitotoimenpiteisiin. Tosin niitä hakaneuloja näkyy joillakin olevan huulessa jo valmiina, ehkäpä kaiken varalta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:21

Ei löydy koska en ole käynyt kurssia.