Sataako missäpäin Suomea? Täällä on hiostuttavan kuumaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 19:23

Ei sada, ei ! Siis täällä pohjoisessaki on hiostuttavan kuuma . Aurinko helottaa ja hiukan onneksi tuulee nyt : Eilen illalla oli ihanan kova ukkosen ilma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 19:04

täälä turun tienoolla ei sada, mutta on kovasti pilviä ja hiostavaa on kovasti vähän tukalaakin tuolla ulkona on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:14

helsinkissä ei sada mutta on kylmää,ei hiosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:14

Täälläpäin Suomea ollu koko päivän hiostuttavan kuuma.Kuulin.että kosteusmittari näyttäny 90.Kyll sais kunnolla tulla vettä taivaalta,ois helpompi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 19:16

Tuskastuttavan kuumaa on ollut eilen ja tänään. Tulis nyt vaikka ukkonen tai kaatosade, että helpottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:18

Etelä-Suomen säätutkakuvan mukaan Forssan seudulla sataa.

Lähteet:
testbed.fmi.fi/history_browser.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:27

E-Pohjanmaalla on harmaata ja lämmintä parikymmentä astetta.
Oikein mainio ulkotyöilma. Pieniä kuuroja oli Seinäjoen seudulla, mutta ei oikein kunnon sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:54

Hiostavaa on täälläkin, sataisipa edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:18

Seinäjoella sataa vettä. Aamulla taivas oli pilvetön, mutta iltapäivällä alkoi kerääntyä pilviä ja nyt illalla alkoi sade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:32

Pohjois-Savossa aurinko rävöttäny koko päivän. Mainiot uinti kelit. Aamulla kävin uimassa ennen töihin lähtöä ja heti töistä kotiin tultuani ja kohta lähden vielä ilta uinnille =)
Hiostavan kuumaa on, ei sateesta tietoakaan. . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:44

Hieno kesäinen hellepäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:44

Etelä-Savossa 5 -tien tuntumassa ihanan lämmin ilma. n. 20 lämmintä edelleen. Sadepilvistä ei tietoakaan, eikä muuten hyttysistäkään. Senverran tänään tuullut että on voinut poiketa pihallakin ilman huiskuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:02

Lämmintä riittää ei ole satanut moneen päivään..Ihanaa kesää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:21

Nyt sataa jo turkkusessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:24

täällä sataa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:19

ei ole satanut, lämmintä ja todella hiostavaa on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 03:36

Hämessä hiostavaa ja enteilee varmaan sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:23

Eilen oli päivällä hieno ilma ja tosi lämmin. illalla alkoi satamaan täällä.