no nyt sielt sit tippuu taivaalta työkalupakki nasan miehiltä, niin pelottaakos sinua , jot jos se tipuu pihallesi, ja joudut...

remontti hommiin, jos siellä ois vaikka sellaisia työkaluja joita rempassasi voisit tarvita...? itse en pelkää moista sattumaakaan..:)

Avainsanat: avaruus työkalut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 19:00

No johan ny sattu, mie jo ihmettelinkii, jot mikäs se kopsahus oli tuol takapihal ja ku kävin kattomas, nii sielhää oli kalupakki työsellanen:) (luulin, et ukkeli tullu vihapäissään (päissään) kotihin), avot en ehtiny ku pikkasen säikähtää... mut maahan tuli kyl ammottava aukko, taian tehä siit pihalammen:D

Kysyjän kommentti

tuo lampi juttu on hyvä....tulee sekin kuoppa iloksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 18:58

Vois löytyä hyviä erikoistyökaluja. Ku tippus tohon pihalle eikä naapurimaahan tai muualle.Tuskin ne rikkoutuu tollasesta pikku pudotuksesta jos ei pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:07

Juu ei uskalla ulos lähtee,sattuu vaikka suoraan meikäläisen "kaaliin"kopsahtamaan.Heh heh.Sadan tuhannen dollarin arvosta työkaluja kuulemma!!!Onkohan pakin kadottanu ukko saanu noottia mokastaan?!Asiantintijoiden mukaan kalut kiertää semmosella radalla,ettei ainakaan Suomen maakamaralle putoa.Nyt jännityksellä odottamaan mihin ne loppujen lopux päätyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 19:14

Ovat sellaisia työkaluja joilla ei meikäläinen osaisi tehdä mitään, joten pudotkoot sellaisen pihaan jolla olisi niille käyttöä. Liekö täällä avaruusaseman tekijöitä, suunnittelijoita tai ehkä Nasan lentäjiä. He ainakin tietäisivät mitä niillä kaluilla tehdään. Putoavat tietty mereen kuin taannoinen lentokone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:30

Joku sellaisen saa vielä päähänsä, sanokaa minun sanoneen.
Tuskin se kuitenkaan minuun osuu, sillä minulla tuppaa olemaan vain hyvää tuuria. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:50

No joko taas nakkelevat kalupakkeja ihmisten niskoihin,kunhan ei tipu viholaisleiriin,ettei tulis noottikriisiä mahtavien valtioiden välille.Onkos ne korjaamassa taasen vasenta siipeä ulkoavaruudessa vai mikä mättää menninkäisillä?
Ahaa,mistäs sä ciby tommosta kuulit ?Taidat olla väärän vallan agentti Z?Nyt varoittelet meitä Suomen asukkaita,että pysyttäs sisätiloissa ja vihreät pikku-ukot alias nasalaiset pääsee valtaamaan maat ja mannut,mutta minä ainaskaan,en piruuttani ole sisällä,sillä lähden ulos nyt.Terve;tää lähtee tästä kalupakin metsästykseen,otan sen koppina ilmasta kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:42

Minähän myisin ne kirpputorilla hyvään hintaan heti paikalla. Saamallani myyntitulolla laittaisin sitten elämäni risaiseksi - ainakin vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:45

Ei tule maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:16

Saisi tullakin tuohon meidän pihamaalle. Ehkä sieltä löytyisi kadoksissa oleva jakoavain, ruuvitaltta ja muuta tarpeellista. Meillä on tavarat aina hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:27

joo no en pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 00:17

Oli niitä tippunut tonne yhden kaverin aitan taa ja tehneet sitten ihan pikku kraaterin. Kuoppa ei ollut edes 20 cm leveä, mutta sitäkin syvempi. Kolmimetrinen seiväs ei edes riittänyt. Tämä tarina on tosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:19

ei pelota, ei !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:25

ei pelota. Mistä tietää putoaako edes maahan tai jos putoaa niin ei välttämättä tänne meille.