onko teillä kodissa jokin paikka , joka ei aina ole vieraille esiteltävässä kunnossa.. ?

minulla on tuo yläkerta , miten sen siistinä pitäminen onkin niin kinkkistä .. no ainakin se parveke huone , makkarista kyllä unohdan aina pedin petauksen, mutta on se muuten siisti...alakertaa pidän sitten siistimpänä, jota ei tarvitse hävetä, kun tulee vieraita....

Avainsanat: siisteys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 21:31

Meillä on täällä liian paljon tavaraa, joka ei mahdu mihinkään. Vaikka yritän siivota, niinkuin tänään lasten lähdön jälkeen, niin vielä jää monta paikkaa, joissa on turhaa tavaraa. Eli yleensä meillä on melko sekaista, mutta ei likaista, ja siinä onkin minun mielestäni se raja, jossa siivous liikkuu. Minun elämässäni kodin siisteys ei nyt vain satu olemaan ensimmäinen asia tärkeysjärjestyksessä.

Kysyjän kommentti

tuos tärkeysjärjestyksessä olen kanssais ihan just samaa mieltä, jos joku paikka ei ain niin tiptop niin ei välii, kuhan vain nauttii elostaan ilman siivouspaniikkiakin...:))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 18:43

Kotini. Mikäli vieraille ei kelpaa niin pysyköön pois sillä se on minun koti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 18:49

Pieni asunto, paljon vanhaa roinaa ja turhaa tilpehööriä, joten ei ole koskaan edustuskunnossa, mutta tämähän onkin kotini. Olkoon sellainen kuin on, jos vieraita ärsyttää voivat poistua samasta ovesta josta tulivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:58

Siistiä on, antaa vieraiden tulla. Aina perussiisti koti.
Tykkään, että tavarat on paikoillaan, vaatteita ei saa lojua ympäriinsä, eikä liian paljon sälää ympärillä. Siistiä ja selkeää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:04

No, se on tää alakerras oleva olkkari ja kyökki, ruokailutila, muut huoneet saa sit olla vähemmäl hoidol, ja siivoilen niit sit kun 'luppoaikaa' löytyy, jos löytyy:)

Lisätty: 28.07.2009 - 19:20

Aaa--puuu-vaa!! mä luin, et: joka on aina esiteltäväs kunnos, tms. eli käännäppä tää mun vastauksein sit toisin päin, yläkerta/makkarit siis vähemmän esittelykunnos, johtuen tuost petaamattomuudest/muist tilpehööreist:)

Lähteet:
käääääk.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:14

Kyllä meillä on aina paikat järjestyksessä. Tosin toivoisin, että olisi sellainen kodinhoitohuone, jonka läpi ei kuljettaisi suihkuun ja saunaan, jotta se voisi välillä olla sekaisinkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:23

Minulla on aikaa ja kotimme on aina siisti, mutta kun noita lapsenlapsia on kylässä niin silloin on tornado käynyt meillä varmaan, mutta kaiken saa taas laitettua siistiksi kun koteihinsa menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:28

Ei ole mikään aina esiteltävässä kunnossa. Yritän pitää oman huoneeni mahdollisimman siistinä kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:31

Kunhan eivät komeroihin kurkistele, niin passaa tulla.
En ole tosin itsekään viime aikoina pahemmin ehtinyt "vierailemaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:33

Kaikki mikä on ulko-oven sisäpuolella,ei oikein kestäis "vieraiden"katsetta,mutta lohdutan itseäni,että en ole aina kotona siivoamassa ja kun olen haluan ensiksi rentoutua ja olla vaan eli paradoksi.Yksinkertaisesti ei meillä likaista ole mutta hiukan sekaista,kun aina löytyy jotain järkevämpää puuhaa kuin luuttu käteen ja hyrskynmyrskyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:36

Tuo kodinhoitohuone on joskus epäjärjestyksessä. Sitten samoin kuten Papitillakin, kaappeihini ei ole katsomista ! Itse kyllä löydän kaiken tarvitsemani niistä, mutta eivät ole parhaassa oorningissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:09

vaatehuoneeseen ei vieraitten eikä kyläilemään tulleitten tuttujen tarvitse mennä. ei ole näyttelykunnossa vieläkään muuton jälkeen, vastahan vajaa 3-kk täällä on asusteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 20:41

Kyllä se taitaa olla tuo pikkuhuone täällä yläkerrassa. Sinne tulee kiireissään työnnettyä kaikki mikä pitää äkkiä saada alakerrasta pois silmistä. Onneksi nyt oli niin lämpimät yötkin, että sain siskot työnnettyä tuonne piharakennuksen kamariin nukkumaan. Talvella on pakko pitää siistinä tuo romuvarastokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:44

Talo elää tavallaan,vieras tulee ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:11

Meilläkin on aina perussiistiä, joten sen puolesta voi tulla koska vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:49

Punkka yön pöyhäämisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:16

koko kämppä. vaikka imuroin ja siivoskelen joka toinen päivä niin aina tuntuu olevan siivotonta. en koskaan edes päästä vieraita kyläilemään jos asunnossamme vallitsee kaaos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:26

on vanhempien makuuhuone

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:56

Vaatehuone on ahdas ja epäkäytännöllinen,sinne ei tarvitse vieraan kurkistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 00:28

Paremminkin voisi kysyä, mistä löytyy vieraille esiteltäviä paikkoja, koska meillä on aina sotkuista. Syy: Pieni asunto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 02:19

hmm, makkari