Matkustatko Turkkiin ? Luepa tänään päivätty UM:n matkustustiedote.

En löytänyt sopivaa linkkiä, jonka olisin tähän laittanut. Luen silloin tällöin noita uusimpia matkustustiedotteita ihan vertailun vuoksi. Tänään oli tullut uusi tiedote Turkkiin matkustaville. Ulkoministeriö on tuonut esille seikkoja, jotka kannattaa huomioida.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 01:43

Välimerellä purjehtiminen voisi olla hupaisaa, jolloin voisin käydä Turkissakin. Piipahdin Turkin puolella pikaisesti toukokuussa. Huijareiden suhteen pää kylmänä, niin tulee toimeen lähes missä tahansa. Kultuuri ei kaupungissa viehättänyt, rihkamakauppa kukoisti. Jylhät rannat ja aito maaseutu, jota vielä on, olivat mielenkiintoisinta.

Kysyjän kommentti

Kaikkialle voi matkustaa, kunhan pitää silmät auki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 16:18

formin.finland.fi/public/def...ture=fi-FI

Tätä varmaan tarkoitit,onko siinä uutta terroristi"varoitus" tai matkustusilmoituksen tekeminen?En tiedä,kiehtois mennä piipahtamaan,mutta vain Istanbuliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:20

pariviikoa sitten tyttäreni tuli sieltä, olipas aika rankkaa luettavaa ja onneksi ei heille käynnyt mitään ... en ole matkustamassa ulkomaille, nyt kun tuon luin niin ei ole mitään mieltäkään matkustaa mihinkään lentokoneellakaan, kun joka päivä jossain päin sattuu niillekin jotain, jotta jos vain ihan täs kotimaastos, mut välil tupa-autolla kierrellen maaseutua ja saaristoakin tietty...no muutamis kaupunkeis kans poiketen.. :)

Lisätty: 28.07.2009 - 17:36

tarkistin vielä mistä lapseni tulikaan , niin he olivatkin kyproksella .. ei siis turkissa eikä ole edes menossakaan sinne onneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 16:33

Enpä ole turkkiin matkustellut kymmeneen vuoteen, einkä varmaan lähitulevaisuudessakaan matkustele, Kreikka on nykyään ykköskohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:38

On tuolla tullut piipahdettua muutaman kerran, enkä aio tuota säikähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:47

En ole käynyt, enkä varmaan lähitulevaisuudessa menekään Turkkiin. Joskus tosin voisi käydä, jos joku maksaisi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:50

Sidessä olen lomaillut, pieni käpykylä. Mutta siitäkin on aikaa. Täytetyt isot lätyt mitä mummot paistoivat kadun varrella kotinsa edustalla notskilla olivat maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 17:44

Olen kerran siellä käynyt ja sanon melko suurella varmuudella että toista kertaa en sinne mene. Matka meni silloin hyvin ja kaikki oli ok. Mutta itse ne ihmiset ja se kulttuuri eivät ole ihan sitä mitä matkaltani haen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:02

En ole sinne menossa, mutta voisin mennä, jos olis aikaa joka paikkaan revetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:17

En säikähdä tuollaista, mutta olen kerran ollut Turkissa enkä pitänyt joten joka tapauksessa en sinne matkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 21:48

En silä huijareita on muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:27

Voisin mennäkkin.Eipä nuo paljon pelota, mutta varovainen saa joka paikassa olla nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:48

Turkki ei kiinnosta, en ole koskaan siellä ollut enkä usko meneväni.