Onko joku napsulaisista menossa Madonnan konserttiin ensi viikolla?

Avainsanat: madonnan konsertti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 16:21

Lähden stadista pois jaloista,länteen päin,mutta vaikka olisin kulmilla tuskin menisisin Madonnaa katsomaan,saattaisin kyllä mennä sinne rannalle norkoilemaan ja kuuntelemaan,ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 15:50

nyt luinkin tuosta konsertista , et sinne sais jo 50 e lippuja, mutta en ole kylläkään menossa.. vaikka liput oiki ihan kohtuu hintaiset ... tai no ei ihan... ehkä 30 e vois maksaakin jos sais sellaiseen paikkaan lipun josta näkee ja kuulekiin jotain sitten, jos menisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 16:01

Olen sen ajan nuoria joiden musiikkiin kuului ihan toisenlaiset matamit. Tähdestä Hirvoskaan. En ole koskaan käynyt kenenkään konsertissa, joten taidan jättää väliin hänetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:10

Mielestäni Madonnat saisi pysyä poissa sekoittamasta liikenettä. En mene enkä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 16:17

Ei kiinnosta Madonna himpun vertaa. Vaikka konsertoisi täällä, en menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 16:26

Olen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 16:34

No en tosiaankaan, musiikki on huonoa, kyseinen ihminen on täynnä itseään jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 17:40

Ei kuulu meikäläisen idoleihin kyseinen nais-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 19:19

En ole menossa, ei kiinnosta. Nuorempana kuuntelin, vaan en enään nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:31

en mee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:35

en mene koska en erityisemmin pidä madonnan musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:57

Ei kiinnosta, olemme ulkomailla silloin.