Mitäs tähän sanotte?

Se taisi auttaa heti
Käyttäjältä napsu27 on poistettu käyttöoikeus.
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17745

Lisätty: 28.07.2009 - 16:17

kyllä tuo iida on nopia ja viisas, minua kun jäi kiusaamaan nimimerkin profiili.

Avainsanat: napsulaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 20:55

En sano mitään.

Kysyjän kommentti

so is liebe das sanos saksalainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 13:19

Tahtoiko hän itse lähteä napsusta,en tunne tätä nimimerkkiä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:23

En ymmärrä. Ilmeisesti halusi poistua yhteisöstä. Olisi kiva tietää syy. Tuo Napsun ylläpito on vähän samanlainen kuin Charlien enkeleissä oli se Charlie. Sitä ei koskaan näytetty, muistaakseni. Olisi mukavaa, jos ylläpidollakin olisi kasvot. Me suomalaiset olemme niin tottuneita tiedottamiseen, että tällainen piilottelu tuntuu joskus oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:26

Ahaa,siis jos haluaa itse poistua,niin tulee silloinkin "käyttöoikeus poistettu" ilmoitus jonnekin...ymmärsin aiemmasta kyssäristä,että tämä halus nimenomaan pistua,kun kyseli ylläpidosta,mistä löytyy?
Ylläpito vois tulla esiin ja estradille,on sitä niin pal kauhiasti kyselty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 13:30

Vähän hassua jos itse halunnut poistaa tunnuksensa niin tulee käyttöoikeus poistettu.
noh, tietysti eipä sen entistä käyttäjää luulisi haittaavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:47

nyt on todistettu ,poisto onnistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:58

Selvisihän nyt sekin, miten napsusta pääsee eroon, jos siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 14:11

ihan hän varmaankin itse halus poistaa nimimerkkinsä, ja ylläpitolta tulee aina tuo poistettu , jot eikait siinä sen kummoisempaa ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:14

siis hyvä juttu, jos ite halusi lähteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 15:43

Miksi siihen mitään pitäisi sanoa. Ymmärsin että 9 v. halusi itse lähteä. Itse vielä annoin vinkin äskeiseen kysymykseensä miten saa yhteyttä ylläpitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 15:44

Ylläpito osaa kyllä tehtävänsä, jos me vaan osataan sinne ilmoittaa haluamisemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 20:44

Mainio juttu, että täältä pääsee poiskin, jos haluaa.
Muutama tuhat viestiä kuitekin elää ikuisesti netissä.