Onko napsuilla joku rakas vaate?Mulla punainen froteeaamutakki,jossa reikiä olkapäillä(kissa hyppeli)kangas jo hujoa,mutta toimii

aamutakkina,saunan jälkeen sitten toinen paksu,lohenpunainen eli tärkeä järjestys ?!Ajatuksena muistuttaa isän ns.tupakkatakkia,muistatteko?

Avainsanat: rakas vaate kotona isän toppatupakkatakki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 13:42

Minulla on tumma, viininpunainen, 2-osainen bokseripyjama.
Sekä housu- että paitaosissa on käytön jälkiä ja muutamia ylimääräisiä reikiä...itse olen yrittänyt tikata umpeen pahimpia repeytymiä, kun vaimo ei sitä suostu paikkaamaan... Pitääkin olla alati valppaana, että vaimo ei pääse heittämään pois tällaista reliikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 10:49

Eiköhän ne iänikuiset verkkarit ole olleet ne kaikkein rakkaimmat - aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:49

Tuollaisia ikuisuusvaatteita on useitakin, mutta minulla on myös yhdet kengät, jotka näyttävät olevan parhaat ja ainoat. Ne ovat pehmeät Eccon lenkkisandaalit, niin mukavat, että panen ne aina jalkaani, jos ne vain jotenkin sopivat tilaisuuteen. Egyptiinkin otan ne aina mukaani, koska minulla ei ole niitä kuin yhdet. Pitäisi löytää toiset, mutta en ole vielä löytänyt. Helsingissä ainakin olisi Eccon myymälä, siellä saattaisi olla, mutta kun en millään ehdi sinne Pohjolan valkeaan pääkaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:51

Minulla on 1 ikivanha paituli jota minä siivotessa pidän päälläni, on löysä ja ohueksi hilpunut jo, mutta mukava päällä pitää touhutessa, kun olen kova hikoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:52

On punainen T-paita jossa kuva rinnassa en millään raaskis siitä luopua. Alkaa jo olla aikansa elänyt eli kohta risa. jos löydän uuden lempivaatteen niin ehkä sit voin siitä luopua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:58

Juuri nyt päällä oleva ruskea (vähän liian iso) t-paita, jossa kuva The Beatlesin Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band -albumin kannesta :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 11:31

Pitkä viininpunainen (haalistunut) trikoohame, johon jo tullut silmäpakojakin, mutta tässä kotona sitä aina vaan pidän. On niin ihanan pehmeä, ei kiristä eikä kurista mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:39

Vanhat verkkahousut. Ei niillä juuri ihmisten ilmoille kehtaa enää mennä mutta ovat niin mukavat jalassa, että käytän kotona niitä lähes aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:58

villasukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:18

Hesassa oli vuonna 1996 SYKE 100 tapahtuma. Kun olin voimistelu-porukan huoltojoukossa saimme SYKE 100 T-paidat. Nyt on paita käsissä ja siinä on päivämäärä 5-9.6. HELSINKI 1996,ja SYKY 100 isona.. Se oli mieleenpainuva asia,niin ei raaski paitaa hävittää..Ja paitaan mukana tuli SYKE 100 reppu.sekin vielä jäljellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:08

Minullakin on vaaleanpunainen kylpytakki mikä on täynä reikiä ja mille kaverini naureksivat,mutta se on rakas ja hyvä vetää päälle ainakun menen parvekkeelle tupakalle,se on lämmin ja pehmeä.Saunareissuja varten minulla on sitten oikein kaunis vaaleansininen saunatakki,se on oikein takkien aatelia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 13:32

kissankorvahuppari, nahkatakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 14:25

t-paita musta jossa on auringonkukkia , sen on maalannut ja painattanut, ihan itse Piepposka eli Tuija Piepponen omalla singeerauksellaan ... ihana paita , nyt haluaisin hänen maalaman siilin, joka on painettu t-paitaan on niin suloinen, jot kun turkkussee käy seuraavan kerran tieni, niin silloin hänen putiikkiin askeleeni johtaa ja siilipaitaa ostaan.. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:15

tällä hetkellä on yhdet farkut, mut ne alkaa mennä rikki :((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:40

Mullakin on vanha aamutakki, jota on edesmennyt Iisakki-kissani kynsillään komistanut. Oikeasti se on karmean näköinen, mutta en voi heittää sitä pois. Käytän lähinnä silloin kun laitan hiuksiin väriä.