Mitä teette kavereille jotka on passiiviivisia Napsulaisia,Muuten off mutta kun on nuoriakin.Raaka homma vai ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 02:13

Monenlaista ajattelua on vallalla. Kaikki ei ole niinkuin pitäisi olla. Suomi on vapaa maa. Raporttia ilman kuvia. Ei toimi Bloggerin kuvien postaus, ei. Törkele että ottaa onteloon. Sana ilman kuvaa, kun siihen on tottunut, on kuin - on kuin... kameli ilman kyttyrää, lenkki ilman makkaraa, reikä ilman donitsia... no ei nyt sentään! Nyt meidän niputetaan svenska talande bättre folk'iksi. Håh håh. Se on toisinaan etukin että tulee niputetuksi. Pääsee yllättämään ja moneen mukaan vaikka emme uskovaisia olekaan. Minusta on suuri kunnia päästä kaikenlaisten ihmisten joukkoon. Suomi on vapaa maa, ja se tarkoittaa muun muassa sitä että kuka tahansa voi ottaa oikeuden osoittaa mieltä toisin ajattelevia kohtaan. Jos toisen ajattelu häiritsee omaa ajattelua, turvaudutaan kahteen toimintaan. Yhtäältä toisen mustamaalaamiseen, leimaamiseen (esim. "syntinen"), naurunalaiseksi tekemiseen, vähättelyyn ("kai sinulla nyt omatkin aivot on"), ja toisaalta omien glorifioimiseen ("rehellinen Suomen kansa") ja niin edelleen. Syitä ja perusteluja revitään vaikka mistä. Omat perustelut ovat aina oikeita ja järkeviä. Tai korjaus; eivät välttämättä omat, vaan ne mitä minun ajatteluani ohjailevat tahot sanovat. Voitteko väittää vastaan turvautumatta kumpaankaan taktiikkaan? Eli kaikki mukana vaan ketään erottamatta tai erittelemättä. Jokainen osallistukoon, jos niin haluaa tai ihmetelköön menoa sitten vierestä.

Kysyjän kommentti

Näinhän se menee.Terveisiä Vuoksen varrelta vaunusta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 02:32

Hymm.... Voisi olla vähän niinkuin muuallakin että jos ei käy vaikka puoleen vuoteen mitään tekemässä, niin ne voitaisiin poistaa listoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:54

en mittään, siis poista kavereista tai muuta.
kannatan tuota minäolensen ajatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 06:59

Minä olense antoi toimivan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:21

itsehän voit poistaa kavereistasi, ja minäseolin laittoi hyvä idean, jotta puolvuotta ja poistoon nim.merki jos ei käytä sitä..., niin on minun s.postissanikin, olikos noin puol vuotta, jos sinä aikana ei ole käynyt s.postissa tai käyttänyt niin poistavat ...joten oiskos siitä sitten tänne napsuunkin käyttettäväksi.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:54

Minkä takia Timppa kantaa huolta moisesta pikkuseikasta? Jokainen voi hyväksyä tai poistaa kaverinsa. Minua ei piilossa olevat nimimerkit häiritse yhtään. Kaippa he joskus saavat inspiraation ja alkavat jorista kissan kusetuksista mitä tämä napsun kysymysosio on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 09:19

...sattui lukihäiriö - oikeastihan siinä lukee, .."kun on NUORIAKIN"..." Muistuipa kuitenkin mieleeni ikivanha vitsi:
Reepebahnin bussikiertoajelulla opas esitteli suomalaisturisteille bordellien työntekijöitä: "Nuo naiset tuossa jalkakäytävällä ovat sitten niitä prostituoituja..."
Suomalaismies hihkaisi: "Minusta näyttää, että siellä on porukoissa muutamia huoriakin..!"

Lisätty: 28.07.2009 - 15:18

pullahti taas tekstiini (ainakin) yksi kirjoitusvirhe: tulee tietysti olla: "Hampurissa Reeperbahnin bussi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:59

En minä ole huomannut sen passiivisuuden millään tavalla vaikuttavan minun napsuiluuni enkä elämääni. Ei se minun pisteisiini vaikuta niinkuin kolarivoivat autolijat vakuutusmaksuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 10:02

Loppujen lopuksi ei se meiltä ole pois, vaikka täällä roikkuisi käyttämättömiä nimimerkkejä kuinka paljon vaan. Puolestani saavat olla, kun ei niitä kuitenkaan poisteta. Ehkä siitä olisi ylläpidolle liikaa vaivaa. Omia kavereita voit poistaa niin paljon kuin haluat. Jätä ne lapset kavereiksi, jos et raaski poistaa niitä. Kai täällä kapasiteettia riittää turhillekin olijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:32

Ei minua täällä Napsussa häiritse yhtään mikään ! On sitten mukana tai ei, niin aivan sama. Eihän täällä mitään rinkiä tarvitse olla, on vanhoja napsulaisia ja sitten uusia ensikertalaisia. Kaikkien kysymykset ja vastaukset ovat yhtä arvokkaita. Ja sitten jos alkaa joku asia täällä tökkimään, niin jään itse pois. Ei elämä voi olla napsuilusta kiinni. Näin olen tehnyt Suomi24-sivustoilla. Siellä on ainakin yksi ilkeiljä joukossa, jonka täytyy aina vastata tosi ikävällä tavalla toisten esittämiin kannanottoihin. Ei sellaisella sivustola jaksa usiein vierailla. Napsun laatua onkin tietynlainen turvallisuus, täällä ei pääse häiriköt herjailemaan. Kiitos ylläpidolle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:00

En tekis mitään koska ymmärrän sen kun täällä ei kerkeä millään aina olemaan. Mulla on ainakin nyt sellainen tilanne että en millään pääse täällä aina olemaan kun lapset ovat vielä kesä lomalla. syksyllä minulla on tänne enempi aikaa. kone meni rikki siis entinen nyt on uusi ja uudet kujeet. Vaikka tällä on muitakin käyttäjiä kuin minä. Laskuja myös maksetaan koneella nekin tällä pitää kohta hiljattain hoitaa. että älä Timppa hermostu malttia täällä oloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:02

Oon vasta alkaja
en oikeen osaa viellä kirjoitella
ja vastata ystäviksi en oo tohtinut porukkaa pyytää
oon ootellut joskin joku pyytäisi ystäväksi
et silleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:04

kyllä täällä tilaa on kakille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:40

Mitä ovat passiiviset kaverit?Selkis tarkemman lukemisen jälkeen,eihän sitä varmaan kukaan aktiivisesti kavereille postaa.Ma luulin,et passiivisia napsulaisia,nehän vois poistua itsestään jonkun ajan kuluttua,niinkuin muillakin s-postisydeemeillä esim.luukussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:47

Tuo vois olla ihan hyvä, että jos ei puoleenvuoteen tapahtumia niin ylläpito poistaa.
Kyllähän meitä tänne mahtuu kaikenlaisia napsuttelijoita.
Riidan kylväjät ei oo koskaan mukavia, mutta kai heitäkin tarvitaan, saa ainakin keskustelua aikaiseksi.