Onko "korvamatokin" oire hiipivästä hölmöydestä?Viime viikolla Norjan Euviisu,tämä viikko alkanut Dingdong amore,muistatteko viisu

70-luvulta ital.tv-sarja,jonka nimisävelmä "Cento campane" Sata kelloa-suom.lauloi mmssa Pasi Kaunisto.sävelmä esiintyi myös elok."Neitoperho".josta mulla nyt pyörii päässä,vähän väli'ä.Selvitin Googlesta koko historian.
Onko muillakin napsuilla korvamatoa,edes joskus?

Lisätty: 28.07.2009 - 00:55

lukematon;kysymys oli "onko X jotakin?",johon vastaus mun mielestä on "ei,ei ole" tai "kyllä,on".Sulla on tunnetusti tosi lyhyitä vastauksia?!Mitähän nytkin mahdat tarkoittaa?

Avainsanat: korvamato oire tulevasta hurahtamisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:52

On se esiintyvillä ko. taitelijoilla luulisin?

Lähteet:
Omaperäinen arvaus

Kysyjän kommentti

AHA hyvä omaperäinen arvaus;sitähän prkleen teatteria tää homma on.
Terveisiä stagelta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:34

Kyllä minullakin on toi korvamato 70-luvun tietyistä biiseistä. Hölmöyshän jo onkin iskenyt jo ajat sitten. Jalat alkaa vispata ja ukko heilua kun kipaleet tulee eetteristä kehiin. Viikonloppuna tuli radiosta just sellaisia joita olen joskus aikoinani kuunnellut ja nyt piti sitten oikein istua ja kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 00:44

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 09:50

Joskus se vaivaa meitä kaikkia, jos tarkoitat sitä että joku biisi soi aina vaan korvassa, vaikka sitä ei välttämättä ole juuri kuullutkaan. Hölmöyttä en usko sen olevan. Sitten olisi maailma täynnä hölmöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:29

Kyllä korvamato vaivaa useinkin. Joskus ärsyttää, kun joku kamala mainosrenkutus jää pyörimään päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:46

Kiva sana tuo korvamato, alankin syyttää sitä jatkuvasta 'yninästäni'. Minulle joku sävelmä tulee mieleen vaikkapa vain yhdestä sanasta. Joskus kun vain näen avoinna olevan laulun nuotin ja nimen, niin se alkaa soida päässäni ja alan 'soida'. Ei haitta itseäni, mutta saattaa haitata toisia. Saksalaisilla on sanonta "Wo man singt, da lass dich nieder. Böse Menschen haben keine lieder ".
Joten laulavat ihmiset eivät ole pahoja, eiväthän ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:13

Joskus aamulla herätessänikin saattaa joku venkutus soida päässäni. Liekö sitten sitä, että olen esim. unessani kyseistä biisiä kuunnellut tai mitä? outoa kuitenkin. Ja sanotaan, että biisi on hyvin tehty,kun se jää mieleen soimaan. En menisi kyllä kaikisa ärsyttävistä biiseistä tuota vannomaan.