Sisustus-Napsut,onko ideaa!Tekisi mieleni varavuoteeksi mummon puusohvaa,mutta patjan materiaali;EI superlonia>jatkuu

Sohvan malli,vedettävä laatikko,jossa nukutaan,muuten kansi päällä ns.puukehikko ympärillä;painoi kuin synti,muistan muutossa!.Pituus epämääräinen kait 178cm(ihmiset oli ennen tosi pieniä).Tosiaan se patja on kait ongelma,mutta jos napsut keksii?

Lisätty: 28.07.2009 - 01:01

Just ton tyylinen ilman etulevyä,tolppajaloilla;OPOY,mutta patjan materiaali mua kiinnostais saada ideoita...mummon sohva on kulunut,naarmunen,käytetty(avattu)paljon, vanhan ajan öljymaalilla maalattu.En ole sitä mitenkään käsitellyt enkä aioikaan.

Avainsanat: ei superlonpatjaa puusohva varavuoteeksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:47

Tässä talonpoikaissohva, petivaatteet alla laatikossa. Sohva on mallia "omasta päästä", eli oikeaa esikuvaa sillä ei ole. Materiaali on lämpökäsiteltyä mäntyä, vahattu, sillä sorvatut tolpat ovat alunperin vaaleita. Kannen voi avata ja sängyn levittää kahden nukuttavaksi. Päivällä laatikossa voi säilyttää petivaatteet ja kansi toimii istuimena.

Kuva:
www.jutiliina.com/kuvat/Puus..._index.jpg

Lisätty: 28.07.2009 - 02:30

Jos et tuota Timpan olkipatjaa huoli, niin sitten tämä:

Onko kauniimpaa kuin hellä hento untenmaa?

Level 3 -patja on yksilöllisesti tietokonemittauksen perusteella valmistettu hyvän unen patjaratkaisu. Jousisto on räätälöity nukkujan vartalon yksilöllisten vaatimusten mukaisesti herkimmästä mahdollisesta pussijousesta. Vuode on erinomainen selän ja vartalon hyvinvointia ylläpitävä ja tarvittaessa lihasepätasapainoa korjaava vaihtoehto.

www.unikulma.com/fi/level3_f...ikulma.php

Siinäpä kelpaa sun sitten köllötellä!

Kysyjän kommentti

Kiitos sisustaja-OPOY vinkistä,patja suunnittelun alla,mutta jonain päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:58

Vanha kunnon olkipatja olisi minusta sen sohvan kruunu. Ohjeita varmaan löuytyy ja materiaalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:34

onhan noita esim. unikulma tekee ihan yksilöllisiä petjoja ja sänkyyn kuin sänkyyn, jos ei hinnalla väliä, ovat kyllä hyviä patjoja sanoo ne joilla niitä on (vekjeni ja hänen vaimonsa), mutta niin kalliita..
Tuo pituus niin outo, et joudut ehkä sellaisen teetättää ja superloni Familon vai mikähän merkki se nyt on ois siten helpompi leikata sopivan kokoiseksi, jyski ainakin mainostaa paljon kaikenlaisia patjoja.....voithan niihin tutustua jyskin omilta sivuilta netistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 09:41

Patjakauppiaat varmaankin osaavat suositella siihen oikeanlaista patjaa. Mutta teettämään sen joutuu, kun on niin poikkeava mitta. Tuollainen sänky kyllä vaatisi olkipatjan. Sellaisella olen itsekin nukkunut samanlaisessa sohvassa, kun tuolla Turun puolessä kävin äitini vanhan tädin luona kylässä nuorena naisena ollessani. Hyvät unet siinä ainakin sai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:54

Tilaa itsellesi siihen Futon-patja. Niitä tehdään todennäköisesti myös mittojen mukaan. Sellainen patja oikeastaan kuuluukin noihin puudohviin, pysyy oletettavasti paremmin paikallaankin ja on pidemmän päälle selälle terveellinen. Olen kauan haaveillut Futon-patjasta, mutta en ole saanut hankituksi vielä sellaista. Egyptissä tekevät vielä käsin samanlaisia lokeropatjoja, joten sieltä sellaisen saisi ehkä aika halvalla. Täytteenä on puuvillakuitua, ei mitään keinosellaista, joka hiostaa ja imee homeita itseensä.