Meneekö sulla aika nopeammin päivä-tai ilta-aikaan?Minulla ainakin illalla 2h=½h eli justhan oli klo 18.50 ja nyt 23.50.

Avainsanat: pävä vs.ilta-aika ajan kuluminen ajankäyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:04

Aamulla herään ilman herätyskelloa ja siintä se kilpajuoksu aikaa vastaan alkaa tosin päiväruokaunet min.3h on paikallaan ja muuaika melkein puhelimessa 020 kuunnellessa kallista musiikkia joka ei ole makuuni.

Lähteet:
Lyhyesti näin. Toki on aktiivisempaakin toimintaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 00:01

Päivä menee kaikkein nopeimmin esimerkiksi silloin, kun on niin kiire, että ajatukset eivät pysy enää perässä, vaan tulevat kotiinkin vasta puolen tunnin päästä, ollessani jo silloin saunanhyllyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 00:45

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 01:58

Ilta menee nopeammin ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.07.2009 - 09:29

Ehdottomasti ilta-aika menee nopeemmin kuin muu aika. Nukkumaan meno tulee aina yllättäen eteen. Tuumaan vaan, että oho, mihinkäs se ilta taas katosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:31

Riippuu enemmän siitä, mitä on tekemässä kuin vuorokauden ajasta, miten nopsaan aika tuntuu kulkevan. Joskus töissä havahtuu iltapäivällä että miten kello voi olla jo noin paljon, justhan oli vasta aamu. Hitaimmin aika kuluu, kun odottelee jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 13:58

En oikeastaan päivän mittaan paljon vilkuile kelloa. Paitsi silloin, kun on tehtävä ruokaa toisille. Ja silti olen yleensä myöhässä, ninkuin tänäänkin. Aika on ja ei ole, kello saa seurata sitä. Egyptissä oppii toisenlaisen aikakäsityksen. Jos sovit jonkun tapaamisen puolellepäivin, niin se puolipäivä on juuri silloin kun egyptiläinen sattuu tulemaan paikalle. Vaikka iltapäivällä kello viisi. Asia hoituu sitenkin, vaikka eri aikaan kuin olin ajatellut. Kiirettä siellä harvoin näkee. Paitsi rakennuksien valutyömailla. Silloin on kova tahti, ettei valettu betoni ehtisi kuivua liikaa ennen täyttöä. Miehet oikein juoksevat hameenhelmat käärittyinä kärryjään työntämässä. Ja laulavat ja huutavat työtä tehdessään. Käy oikein nähtävyydestä, muunlaistahan katseltavaa Hurghadassa on vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:19

yhtä nopeesti.. tai se riippuu mitä teen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:20

ihan tuntuu , et kello menee kovaa ja minä hitaasti, kun nuo jalatkaan eivät enään ole yhteistyö kykyisiä, niin verkalleen etenen, mutta toisaalta taas , jos ootelen esim. miestäni jotta lähdettäisiin jo , niin autossa istuessani 0,5t tuntuu kyllä päivältä tai losseja / lauttoja ootellessa on kuin oltaisiin niitä ooteltu jo viikko.. todellisuudessa 10 min- 1,5 tuntiin... mitenkäs se oottavan aika onkaan niin pitkää ?