jos keksisimme kieroutumisnopeuden, ottaisiko muukalaisrotu meihin yhteyttä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 23:09

saattaisipas ensimmäisenä ottaa sinuun yhteyttä,
vai ovatko jo ottaneet yhteyttä ja haluat vahvistusta joukkoihisi kun et uskalla lähteä muukalaisten mukaan yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 23:19

Yhteydenotto on jo tapahtunut. Tämä minkä nyt kerron teille on erittäinsalaista tietoa, mikä ei saa vuotaa missään tapauksessa julkisuuteen. Minut varman luultavasti surmataan tämän tiedon takia. Soneran UMTS miljoonat menivät todellakin UFOjen tukimustyöhön. Itseasiassa koko Soneran konserni on mukana tässä hallituksen salaliitossa. Soneran pääkonttorin antennit ovat yhteydessä Ivalossa olevaan salaiseen parabooliantenniin jolla muukalaiset keskutelevat koti-aurinkokuntaansa kanssa ja sopivat invaasion pikkudetailjeista. Voin myöskin paljastaa sen että Soneran liittymiä "jaetaan" ulos sentakia että muukalaiset voivat GSM kantoaallon kolmitaajuusmittauksella paikanttaa uhrin tarkan olinpaikan ja näin lähettää vetosäteen tai täsmä-liquiditaatori säteen oikeeseen paikkaan. Soneran Relander & comp. oli aikeessa paljastaa ja estää tämän invaasion ja sen takia Suomen hallitus vangitsi heidät ja laittoi samannäköliset androidit liikkeelle. Ehdotankin täten että tutkimuksia keskitetään myöskin Ivalon alueelle. Muukalaiset soluttautuvat parhaillaan eri alueille Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 23:28

Ovat jo ottaneet. Vähän väliä joku sanoo nähneensä muukalaisia ja lentäviä lautasia. Pakkohan se on uskoa kun lehdetkin kirjoittelee. Odottelen milloin tulevat minua tervehtimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 00:46

Puuroutumisnopeus tunnetaan jö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:01

En usko, olen liian tyhmä uskoakseni moiseen yhteydenottoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:47

Ei tarvitse meidän keksiä sitä kieroutumisnopeutta, koska muukalaisilla on se jo käytössä. Sen sijaan, mikäli haluamme välttyä muukalaisten totaaliselta valtaantulolta, meidän tulisi äkisti kehittää "käänteinen eksponentiaalinen kieroutumisnopeus".

Ehdotan, että Nokia lopettaa heti hössöttelyn kännyköiden kanssa ja satsaa täysillä tähän. Koska jos muukalaiset saavat vallan tuon kieroutumisnopeuden hyödyntämisellä, niin ei sitten enää Nokian kännyköitäkään tarvita. Muukalaisilla on nimittäin käytössä paljon edistyneempi järjestelmä; "helotin".

Nokiassa on valtavasti potentiaalia, mutta konsernin ylin johto ei valitettavasti ole tällaisen uuden tehtävän tasolla (olen ollut heihin yhteydessä tästä asiasta). Täältä Napsusta voisi koota uuden pätevän johtoryhmän, johtamaan Nokiaa tässä huipputärkeässä, suorastaan elintärkeässä missiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 10:41

Minä olen kanssa aika nopea kieroutumaan. Oletteko osaanneet varautua siihen ? Olen kieroutuessani tallentanut tietoa napsulaisten (uusi uljas yhteiskunta ?) vastauksista ja siitä tehnyt kierutumisanalyysin, jonka pohjalta uuden avaruudesta käsin ohjailtavan yhteisön tulisi toimia. Uskokaa tai älkää, hauskaa tulee olemaan ! Rahoituksen olen saanut joltain politiikkaa läheltä olevalta liikemieheltä, su...sa..., en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:06

höpö höpö