Osasitko nauttia tänään loistavasta kesäpäivästä ? Minä olin koko päivän ulkona lapsen kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 22:12

Sama täällä.
Tarkoitus oli mennä keräämään mansikoita suoraan tilalta, mutta torilta sai samaa lajiketta kolme euroa halvemmalla tuon viiden kilon laatikon (oli valmiiksi kerättynä 15e/5kg), joten ostimme sellaisen. Pakkaseen meni noin neljä kiloa. Iltapäivällä polkupyörän säätöä ja tulihan sadekuurokin lopulta. Ukkosilma ja hiostava päivä. Huomenna uimaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 22:10

Oli niin kuuma päivä, etten jaksanut lähteä mihinkään. Hikea pyyhkiessä aika kului hyvin, viileässä suihkussa käyden, pyykin pesua, tiskausta, ruoan valmistusta. Parvekekin oli niin kuuma, ettei sielläkään kärsinyt olla. Huh hellettä, pari kolme astetta vähemmän riittäisi oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:38

Kyll vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 23:09

Jo vain,nautittiin.Vietin ihanan päivän aurinkovarjon alla lukien dekkaria ja syöpötellen ja kahvitellen.Illalla kirkkokonsertissa kuunnellen mahtavaa urkumusaa,pinkasin vielä kasvimaalle kastelemaan ja keräämään vuonankaalia,jonka sato onnistuu yli odotusten eli kylvin sitä lisää 15.7,hurraata!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 23:45

meillä on ruotsista vieraita ja heidän kanssaan oltiin turuntorilla, kauppahallissa ja merimaskussa katsomassa pientä koiravauvvaa tuttaviemme luona , kotiin ja ruanlaittoa, sekä sen nauttimisesta terassilla ihanassa auringon paisteessa, nyt hyviä öitä ja aamulla aikaisin ylös, kun vieraat lähtevät aamulautalla takaisin kotiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:06

Kipeänä olin niin ei juuri ulos viitsinyt mennä. sängyn pohjalla olin siis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 06:46

Duunin jälkeen ponkastiin luontoon kävelemään.Pitkän lenkin jälkeen menimme stadiin herkuttelemaan hodareilla ja jäätelöllä.Paljon oli ihmisiä lähtenyt nauttimaan,aurikoisesta päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 06:56

Minä koko päivän touhusin lapsenlapsien kanssa ulkona ja vahdin kun altaassa olivat monta kertaa uimassa, torilta haettiin mansikoita ja herneitä ja kaikenlaista herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 08:44

Osasin, töiden jälkeen pyöräiltiin poikani kanssa JJK:n peliin ja oli lopulta ihan ok peli ja mukava ilta ajella takaisin kotiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:44

Olin lapsenlapseni ja miniäni kanssa Korkeasaaressa. Kaiken kaikkiaan ihana päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 15:23

ei täällä ollut mitenkään loistava kesäpäivä