Elämäsi paras kesä? Onko joku kesä jäänyt mieleen muita vahvemmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 10:39

No tietty ne lapsuuden kesät,mutta sen jälkeen joka kesä omillaan erilainen ja ainahan se on ihanaa aikaa,vaikutta oma ikäkin kaikkeen ja muistojen kultaama nostalgia.Just nyt tämä kesä ;-),kasvimaan antama ilo jo keväästä lähtien,kylvö"aika" ja kasvun seuranta.Hienot ilmat sattuneet mun vapaisiin,ystävät ympärillä ym.ym.Ei ykskään erotu muista,kaikki parhaita omalla tavallaan!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 20:43

tämä kesä, kun olin kuukauden amerikassa ja myös viime kesä kun olin ranskassa 6viikkoa.. molemmista valitettavasti jäi myös muutama surullinen muisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:44

Olin ollut yhden vuoden opiskelemassa. Kesällä oli sitten kesäkurssin vuoro, ja silloin olin ensimmäistä kertaa poissa kotoa . Sen kesän muistan voimakkaasti, koska sain itse päättää, milloin tulen sisälle ja menen nukkumaan., Enkä tullut sisälle enkä mennyt nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:23

Kesä muutama vuosi sitten, kun olin Vapun tienoilla alkanut seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Vietimme aikaa paljon veneillen, ja koko ajan tuntui paistavan aurinko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:47

Ei mitään erityistä kesää ole jäänyt mieleen. Lapsuuden kesät olivat ihania,kun sain viettää ne maalla..Oli paljon eläimiä ja sai olla heinäpellolla...ja järvellä onkimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 22:07

Sama ajatus kuin liisukallakin. Lapsuuden kesät olivat kerrassaan loistavia. Kaupunkilaistyttö sai olla maalla ja viettää eläinten kanssa niin paljon aikaa kuin ikinä halusi ja jaksoi. Uimareissut, onkireissut, polkupyörällä ajaminen, hevoskyydillä kauppaan ja kirkolle, ihanat naapurit lapsineen, ikuinen auringon paiste. Siinä sitä muistelemista riittää vielä vuosiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:39

Joka kesä on aina edellitä parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 23:53

Ensimmäinen kesä omalla mökilläni oli varmaankin paras kesä. Minulle kesämökin ideologia on viettää ihanaa, rauhaisaa tai reuhaisaa aikaa mukavassa paikassa, matkan päässä kotoa sellaisen tekemisen tai tekemättömyyden kanssa, josta itse pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 01:03

1972 3 perhettä lappiin ja siitä se sitten hulluus alkoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:06

Muutama vuosi sitten oli ainakin oikein mukava ja tapahtumarikas kesä, sitten tietty on nämä lapsuuden kesät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 02:41

Joka kesässä on parhaat hetkensä jotka eivät ole vertailukelpoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 09:01

oli meillä häät , syntyi pienoinen lapsenlapsi , kaikki kesät tässä pihapiirissä....joka kesässä on ain ajotain hohtavaa, jot en osaa niitä paremmuus järjestykseen laittaa, nytkin oli oikein hauskaa, kun kävi tuttavia ja sukulaisia yökylässä ja itse ajelimme sinne sun tänne , oli saristoa, pohjanmaata , härmää ja keskisuomea , nähtiin lapsenlapsia ja kaksi olikin mummilassa viikon , sekin oli parasta, jot en osaa laittaa mitän paremmuus järjestykseen...mutta on vielä kesää jäljellä, mistäs tuota tietää , mitäkös vielä tapahtuman pitää.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:43

Monta ihanaa elämän kesää on tullut vietettyä, mutta kaksi kertaa on lapsen syntymä osunut kesälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:09

jokainen kesä on aina se paras:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:16

1965, en nyt tiedä olikos se paras kesä, mieleen on ainakin jäänyt, ikinä ennen enkä jälkeen ole niin paljon viinan kanssa peuhannut

- kesätyöpaikka Alkossa -