Tuntuuko teistä että iän myötä aika kuluu yhä nopeammin? Nuorena odotettiin ja nyt ei saa hidastettua.

Avainsanat: puutuu kategoria mutta menköön näin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 20:27

No kyllä. Viikot,kuukaudet ja vuodet varsinkin vierii sellaisella tahdilla,että päätä ihan huimaa. Eikös muuten juuri ollutkin kesä 2006 ? =)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 19:59

Kyllä minulla on samanlainen tunne, mutta olen todennut että vanhempana tulee itse hitaammaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:09

en ole huomannut ajannopeudessa muutoksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 20:25

Kuten maarit3 sanoi, itse hidastuu ja aika kuluu samaa vauhtia kuin nuorenakin. Saisi olla joissakin päivissä tunteja lisää, että ehtii kaiken mitä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:42

Nopeastihan tuo aika kuluu, eikä juuri mitään saa enää aikaiseksi. Johtunee varmaan siitä, että itse on hidastunut. Kaikkeen tekemiseen menee enemmän aikaa kuin aikaisemmin. Mutta kyllähän siitä osaa myös nauttia, ei ole kiire eikä tarvitse saada heti valmiiksi. Ihanimpia ovat aamut, jolloin riittävän pitkän yöunen jälkeen saa rauhassa nauttia aamupalasta ja aikkunasta avautuvista maisemista. Sitten yleensä luen nettiä jonkun aikaa ja napsuttelen. Lehtiä minulle ei enää tule, koska jätepaperiongelma paisui liian suureksi enkä sitäpaitsi jaksanut lukea koko lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:25

Sen jälkeen,kun tulinäidiksi, aika sai suorastaan siivet. Tällä menolla lapseni on vielä joskus varmaan vanhempi kuin minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:50

Kyllä tuntuu kun ikää tulee aika kuluu nopeammin. Vai johtuuko että vauhti hidastuu iän myötä..
Tuntuu välillä että päivät loppuvat kesken,kun on niin paljon tekemistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:00

Kyllä tuntuu menevän aika hirmusta vauhtia,mihi lie sil moine hoppu.Hyvä et ite peräs kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:06

aamulla kun silmänsä auki saa, onkin jo kohtapian ehtoo, ja päivä on mennä hivahtanut rutiineissa.
eikä mitään varsinaista ole saanut aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:41

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 23:12

Varmaan näin käypi,harmi vain,että on 24h ja vain yksi kroppa,tuppaa käymään tosiaan kuin palisanteri mainitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 00:12

Siltähän se tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:07

Kyllä vain, mitä enemmän tulee ikää sen nopeammin aika kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:32

Jotenkin siltä tuntuu, sitä kun käy hämärän tullessa nukkumaan, aamukahvit hörppii kun aurinko on jo korkealla taivaalla. Sitten ottaa vielä reilut ruokaettoset, niin pianhan sitä on maatamenon aika. Kyllä, jotenkin siltä tuntuu että kiirus on tuolla päivänpaisteella seuraavaan päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 11:16

Totta Timma puhut sama tunne on ollut minulla jo pitkään. Aika lentää kuin siivillä näillä vuosilla. Nuorena ei tämöisiä edes kerinnyt miettimään. oli paljon kaikenlaista puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:10

kyllä, enää ei meinaa perässä pysyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 18:23

kyllä vain itse tullut kuin etana , jot aikaa rientää, mutta minä en ehdi perässä.. :)