Mistä johtuu voimakas vatsakipu,yökötys ja näön sumentuminen /vatsan vihlonta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 16:05

suosittelen ottamaan yhteyttä terveyskeskukseen tai lääkärikeskukseen . sieltä saat faktatietoa.

kristallipalloni oli juuri nyt niin sumea, etten nähnyt kohdallasi muuta tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 16:07

Hyvä neuvo,mun mielestä kaikki voimakkaat vatsakivut pitää tutkia eli vaikka soitto lähimpään voi olla kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 16:15

Ihan aidolta sairaskohtaukseltahan tuo vaikuttaa..
Niin, että lääkärin vastaanotolle siitä netin äärestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 16:25

Onneksi kysyit meiltä, kun me ollaan kaikki sairaalan ylilääkäreinä siviilissä. Oireesi vaikuttavat siltä, kun sinulla olisi ruokamyrkytys tai olet syönyt jotain sopimatonta. Jos oireesi jatkuvat ja kivut kovenevat neuvon sinua ottamaan yhteyttä oikeaan lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 16:30

Enpä enää istuisi koneen äärellä, vaan olisin jo matkalla terveyskeskukseen tai sairaalan polille. Terveyden kanssa ei pidä pelleillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:07

Jos kipusi ovat voimakkaita ja äkillisiä, niin soitto terveyskeskukseen auttaa ensiapuna. Muuten voisit mennä jo sinne suoraan ensiapuun, tietävät takuulla paremmin asiat kuin me Napsun jokapaikanlääkärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 18:15

Ko. oireisiin voi olla kymmeniä/satoja syitä, jos mahd. lääkäri tällasella palstalla sattuis olemaan ja noilla antamillasi taustatiedoilla tietäisi mikä sua vaivaa, niin sanosin jot ei oo lääkäri vaan poppamies tai sit niin hyvä lääkäri, et ois ihka muualla vastailemas/ tienaamas:) No.... asiahan on ihka niin, että ilman kliinistä tukimusta ja kokeita, vain antamasi 2-4 oireen perusteella ei kukaan lääkärikään voi sanoa, mikä sua vaivaa... joten kuten yllä, jo sanottukin, niin terveyskeskukseen tai jos erittäin pahat oireet niin päivystyspoliklinikalle, jne. Toivon kyllä, et ois sulla tää ihka ohimenevä juttu ja pikaista paranemista myös:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 18:19

Onko mahdollista, että olet raskaana? Päivystykseen voit aina soittaa, siis sairaalaan suoraan.
Tk - lekureille myös, jos oma tk ( terveysasemasi ) on auki, tai sinne mihin on ohjattu.
Kipin kapin menehän lekurille!!!!,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:13

umpisuoli on vaihto kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:30

Olet saanut ruokamyrkytyksen. Äkkiä terveyskeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:02

Niin paljon hyviä vastauksia,että en osaa muut sanoa,että äkkiä lääkäriin.
Voi olla umpisuolikin mikä on tulehtunnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 23:55

Tuliko viikonloppuna juhlittua, voipi olla eräänlaisia vieroitusoireita, krapulaksikin kutsutaan... Juo paljon vettä ja huolehdi suolan saannista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:09

kuulostaa kuukautiskivuiltani joita tulee onnekseni suht harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 05:14

Soita varalta terveyskeskukseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 12:07

kannattaa lähteä lääkäriin voi olla jotain vakavaakin. Koska ei kannata leikkiä terveyden kanssa.