Finnmatkat hakevat vesiliukumäkitestaajia,meinasin ilmott,mutta hakev.koko perhettä 4henk+lapset 4-12v,muuten olisin ollut pätevä?

Eiks ole epistä,kun JO lapsettomat diskataan pois?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 21:34

Minä jo ilmoitauduin vapaaehtoiseksi, meidän uusperhe kun täyttää paremmin kuin hyvin kaikki kriteerit. Pitäkäähän peukkuja!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 16:19

Huh...huh....pelästyinjo että jos meidät on poistettu ja ""diskattu"". Ilmoittaudu vaan me napsukaiset tullaan sun mukkaan. Naamioidutaan, ajetaan parrat, tukat ja karvat pois. Kuka sitä vedessä huomaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 16:28

Selvää sortoa ja rasismia. Ei muuta kun noottia menemään kyseiselle firmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:05

Kiitos vinkistä. Laitanpas paperit vetämään, lainaan veljenpojan poikaa ( vesipetoa ) matkaseuraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 18:15

Syrjintää, hyi hyi. Minä ainaki haluaisin vesiliukumäkitestaajaksi, aina halunnutkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:09

Hmph, mie olisin tahtonut kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 05:16

Taidampa käydä ilmottautumassa, kiitti vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:10

ei nyt ton takia viitsi ruveta uusia lapsia hankkimaan ....