VR-lipun lunastus takaisin. Linkit ei sano saako millä tahansa asemalla rahan lipusta. Sehän oli se kysymys. vr sivut ei kerro

Joskus oli mulla hesasta ostettu lippu jäänyt käyttämättä
ja sitä ei lunastettu seinäjoella. Sanottiin että pitää mennä sinne mistä ostettukin.
siitä on aikaa hurjasti mutta kuinka on nyt

Avainsanat: vr

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 15:53

Jos sinulla on e-lippu:
Peruutus ennen matkaa, peruutuskulut 8 euroa.
Mikäli lipun toimitustavaksi on valittu nouto asemalta tai postitse toimitettu lippu, peruutukset hoidetaan VR asemien lipunmyynnissä.
tämän tiedon löysin sivustolta:
www.vr.fi/fin/asiakaspalvelu...elippu.php

Asiakaspalvelusivulla on lomake, voit kysyä asiaa,
aivan ilmaiseksi. vastaavat kyllä viiveellä, ei useinkaan tule vastausta saman päivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 15:50

Tee niiden VR:n ohjeiden mukaan, niin saatat saadakin rahasi takaisin. Ehkä sitä ei kukaan meistä varman päälle pysty sanomaan. Soita sinne, niin osaavat sanoa heti miten asia hoituu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 15:55

VR ei lunasta netistä ostettuja lippuja takaisin. Liian monimutkaista heille. Asemalta ostetut käyttämättömät voi lunastaa.
Takaisinmaksua ei suoriteta

-lähiliikenteen vyöhykelipuista
-itse tulostetuista e-lipuista junan lähdön jälkeen
-verkkokaupasta ostetun lipun lähetyskuluista
-kadonneista, turmeltuneista, osittain käytetyistä juna- tai matkalipuista
-istumapaikoista lippuun merkityn junan lähtöajan jälkeen

Takaisin maksettavasta hinnasta vähennetään palvelumaksuhinnaston mukainen peruutusmaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:14

mulla oli e-lippu ja en käyttänytkään sitä, niin mä sain rahat tilille