voiko käyttämättömät vr liput vaihtaa rahaksi missä tahansa asemalla

Lisätty: 27.07.2009 - 15:01

ja kertokaa varma tieto asialla kiire kiitos

Lisätty: 27.07.2009 - 15:13

Osaan kyllä soittaa vr lipunmyyntiin. Eli nyt kysymyksen sisälle kysymys miksiköhän kysyin asiaa täältä ?
Oiskohan siksi että vr lipunmyyntiin on aina tajuton jonottaminen ja minuuttiveloitus kai alkaa euro per aloitus ja sitten jotakin päälle.
Ajattelin josko jollakulla tässä yhteisössä olisi kokemus asiassa.

Lisätty: 27.07.2009 - 15:34

VR Puhelinpalvelu
Avoinna ma-su klo 7-22
Neuvonta, varaukset, aikataulut, hinnat 0600 41 900
1€/puhelu + pvm

Avainsanat: vr.lipunmyynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2009 - 17:00

Minä olen aina luullut, että jos lunastaa liput, niitä ei saa rahana enään takaisin. Mutta hyvä jos näin ei ole. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 15:05

www.vr.fi/fin/junaliput/lipp...t.shtml#a4

Lue tuo linkki, niin selviää asia.

Lähteet:
Google/VR

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 16:58

Kissanainen antoi sulle hyvän linkin,selviää jos olet ostanut lipun verkosta tai muualta.Itse ostan verkosta;kerran maksun jälkeen odotin vahvistusta,mutta yhteydet katkes kesken kaiken.Tsekkasin tilini ja rahat VRlle oli viety,lippuvarausnroa en saanut.Ostin verkosta uuden lipun ja seur.pvnä tsekkasin tilini tilanteen,olipa tullut VRltä hyvitys eli kaikki hyvin,loppu hyvin.
Toivottavasti saat rahasi takas,mutta varaudu pienehköön peruutusmaksuun.