miten poistan tilini napsusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 11:27

Otathan yhteyttä ylläpitoon ja pyydä poistamaan.
Uskoisin että se käy näin helposti, en kyllä itse ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 11:31

Hetkinen, onkos anonyymeillä yleensä tiliä. Ei ymmärtääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 12:12

anonyymeillä ON tili. <-piste

ota yhteyttä ylläpitoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 12:25

Miksi ihmeessä haluat poistaa tilisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:00

Keljuile kaikille ja lauo hävyttömyyksiä, sekä pilkkaa kaikkia mielummin koko nimellä. Pian huomaat, että tilisi on poistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 16:11

OPOYn ohje aika hyvä,mutta onko nimim.anonyymeillä tili...ihmettelee,eikäs se mene yhteiseen kassaan nimeltä "anonyymit",eihän anonyymit kirjaudu vai kui?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 19:12

Ehdota ylläpidolle että kaikkien niiden jotka eivät kirjoita mitään 6kk aikana nimimerkki poistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:23

Kokeile vaikkapa poliitikkojen herjaamista nimellä. Sillä voisit piankin joutua mustalle listalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:15

kyllä se minun käsittääkseni ylläpidolta pitää pyytää, mikä on huono asia, pitäisi olla mahdollista omasta profiilistaan poistaa, eli vinkkinä vaan.