Tunnetko meriharakan?

Minä en tuntenut tätä kaunista lintua,vaan piti vähän kysellä ja etsiä netistä sen kuva.Näimme tälläisen lintu pariskunnan,täällä saimaan rannalla ja ihmetys oli suuri,et se oli merilintu.Tälle linnulle muodostuu kaunis kuvio siipiin,kun se lähtee lentämään.

Avainsanat: meri harakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 13:59

Tuttu lintu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 10:16

kyl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 10:45

En taida tuntea. Asuessani merenrantakaupungissa ei tullut koskaan katsottua niitä lintuja kovin tarkkaan. Mutta ehkä vielä näen joskus, toivon mä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:39

Kyllä Turun saaristossa ja Skaftungan edustalla olen tutustunut meriharakoihin.
On muutama kuvakin meriharakoista napsittuna, ja juuri se siipien kuvio on kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:43

Ei ole tuttu mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:22

Kyllä olen tuntenut jo pennusta saakka, jolloin aloin lintuharrastukseni ja sain synttärilahjaksi Suomen linnut kirjan. Komea lintu. Tunnetko lapinharakan? Kaunislintu sekin ja olen päässyt näkemään senkin muutamia kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:20

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 19:07

Olen tavannut heidät joka vuosi suomenlinnan saaristossa.
Ääni ei kyllä ole yhtä ärsyttävä kuin harakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:16

Ei ole tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:03

Tunnustaa mun täytyy että jälleen aukko suuri on vallannut sivistysosioni. Tuntematon veitikka.
(Jos ei sitä minusta meren kalliolla otettua valokuvaa lasketa mukaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 09:20

tuol saaristos ajelessamme näin kyllä paljon lintuja, mutta pongailin vaan sitä merimetsoa ,jota olikin yhdellä kivikkoisella saarella tuhkatiheään... ( piti oikein katsoa äsken tuolt netist), en ole tuollaista harakkaa nähnyt, mut nyt kun linun näön tunnen pitääkin alkaa sitä tiiraan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:03

kymmeniä vuosia ollut mökkinaapurina (pesitään samoilla saarilla), yksi pitkäikäisimmistä linnuista ..