Olin saunassa miehen kanssa, olenko raskaana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 10:53

Vaikea sanoa, ainakin tutkimatta. Saattaa olla, että olet raskaana tai saattaa olla, että et ole raskaana.
Mahdollinen raskautesi riippuu siitä, mitä teit yhdessä sen miehen (tai jonkun muun miehen) kanssa ennen sitä saunaa, siellä saunassa tai saunan jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 10:05

Eikö sitä hommaa tarkene tehdä vähän viileämmässä ilmastossa? Varmaan saippua lipsahti sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 10:07

Tuskin sinä raskaana saunomisesta olet vaikka miehen kanssa saunoit, mutta jos teitte siellä" sitä", niin saunassa voi tulla raskaaksi myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 10:07

Ei kyllä saunominen tee raskaasi,saunoo vaikka miten monen miehen kanssa.
Jos kerran vain saunoitte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 10:34

Jos teitte sitä itseään siellä saunassa niin saatatpa ollakin. Mutta jos nyt vaikka piipahditte vaan katsomassa saunaa vaikka kylmääkin, niin tuskinpa olet jos housut pysyivät päällä kummallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:19

Täällä mm. on nuorille palsta, missä voi kysyä terveydenhoitajalta ujostelematta askarruttavia kysymyksiä, ja aivan varmasti saat asiallisia vastauksia pulmiisi:
www.terkkari.fi/

ja siellä on myös keskustelupalsta missä voit ikäistesi kanssa keskustella vaikkapa anonyymistikkin.

Et voi todennäköisyyden mukaan tulla raskaaksi pyyhkeestä etkä saunanlauteilta, koska siittiöt tarvitsevat suotuisan elinympäristön ja kuolevat hapen vaikutuksesta hyvin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:37

Saunahan on mitä mainioin paikka lemmenleikkeihin. Jäi vaan kysymyksestä epäselväksi, että istuitko miehen kanssa ihan vaan vierekkäin lauteilla vaan oikeinko kävitte itse asiaan. Jos jälkimmäinen vaihtoehto on oikea, kipaise apteekista raskaustesti, jos kuukautiset myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 12:42

saattaapi tuo olla, saattaapi tuo olla olemattakii raskaana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 12:55

Jos mies roikkasi lastinsa lauteille ja istahdit siihen päälle ilman suojausta niin taidat olla raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:23

Mikäli olet mies niin aivan varmasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:29

Timpan sanaan on kyllä uskominen. Mutta kyllä isyystesti siinäkin tapauksessa olisi mukava ylläri ja varmistus asialle?
Mutta jos olet nainen ja pidit jumalan mielessä ja housut tiukasti jalassasi, niin tuskin olet.

Lisätty: 27.07.2009 - 14:20

Sinun olisi aika tilata uusi turvaseksilehti?
- Minä & Minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 14:18

Sulle on helpoin tapa laskea tarkkaan, milloin olet tullut raskaaksi. Harjoita seksiä vaan kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:20

no jos et tehnyt sen miehen kanssa mitään, niin et ole.. ja vaikka olisitkin tehnyt niin et välttämättä olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 19:08

Varmasti ja saman tien kolmannella kuukaudella.
Etpä taida olla kylläkään mikään "nuori".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 20:47

Tämä on varmaan provo. Ei nykyaikana ole kukaan tietämätön seksin perusasioista. Päinvastoin netissä on tietoa tällä alueella liikaakin.

Ensinnäkin anonyymi voi olla yhtä hyvin mies kuin nainenkin. Toistaiseksi en tiedä yhtäkään raskaana olevaa miestä vaikka ulkonäkö joskus näyttää siltä kuin mies olisi viimeisillään.

Ja raskaustestillä voi nainen tarkistaa asian helposti. Ja jos kysyjä on ihan nuori ja tietämätön niin äidiltä voisi kysyä myös jotain elämän realiteeteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:12

Jos saunomisesta miehen kans tulee raskaaks ni joha miul ois liuta lapsia...mut eipä oo ku nuo 2 karvasta (kissat).Ihan tost pääsee siihe käsityksee et kävitte vaa saunas ja mitään muuta ei tapahtunu...jos näi on ni tuskin mikää neitsyt maria oot,et oisit raskaaks tullu mitään tekemättä miehen kans.Jos taas teitte ja harvoin kellään on suojausta mukana saunas ni pitäshä siun tietää se voi olla mahollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 22:55

Varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:16

Ei saunassa kannata hommailla, voi tulla huono olo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 09:00

Tuhansia kertoja on tämäkin muori ollut saunassa miehen kanssa, mutta lapsia on siunaantunut ainoastaan kaksi. Eikä heidänkään syntymänsä saunaan liittynyt mitenkään. Mutta paras ehkäisykeino on olla menemättä sinne saunaan miehen kanssa. Usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 17:02

Ei saunomisesta raskaaksi tule, jos vain istuitte lauteilla kiltisti ja juttelitte maailman menosta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 10:59

Aika ihmeelistä en ole koskaan kuullut moista. en itse tätä harrastais ainakaan saunassa jossain muualla kävis. mutta ei pelkästään saunassa käymisessä miehen kanssa tule raskaaksi. Minulle se olis sit tärpännyt aina jos niin olis.