Mitä olette meidän nallekarhujen kohtelusta jotka eivät ole citykarhuja?

Tuntunee olevan aika kuuma aihe kun tulin "sivistyksen" pariin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 16:45

Ja mää haluaisin mennä just tsiikailemaan nallukoita karhusafarille
www.martinselkonen.fi
jos metsään haluat mennä nyt,sä takuulla yllätyt...teddykarhujen huviretki.

Kysyjän kommentti

Minä myös mukavia metsän kruunaamattomia kuninkaita. Ihmisillä valitettavaston liian vähän tietoa niistä ja sekin osittain väärää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2009 - 01:44

Söpö nallekarhu tai taantumuksellinen citykarhu siis saattavat menettää henkensä niissä jatkossa. Toisaalta tunnettuja ongelmia on ainakin lähialueiden valtioille aiheutunut siitäkin, että ne on "vapaaehtoisesti" liitetty osaksi Venäjän imperiumia. Näissäkin tapauksissa nalleja on päässyt hengestään paljon vähäisemmällä vaivalla kuin lähtemällä rämpimään rajan miinakentälle. Vain väärät ajatukset ovat riittäneet. Söpöt nallekarhut puolestaan ovat päätyneet Pomon lautaselle jos ne on saatu kiinni, tai jonkun muun lautaselle muun syömisen puutteessa. Mutta nyt ei olekaan kysymys siitä, ovatko aseet kivoja vaan siitä, millä toistatuhatta kilometriä itärajaa suljetaan tarvittaessa nopeasti. Nallenystävien teesi on se, ettei itärajaa tarvitse koskaan sulkea, koska sen takana on ystävällismielinen ja rakastava naapurivaltio, joka ottaa nallemme avosylin vastaan.

Salaista kuva materiaalia naapurivaltiomme raja-asemalta. Tarkka-ampuja valppaana.
www.kuvaboxi.fi/mediaobjects...1web_0.jpg

Lähteet:
Pelastakaa edes nallet ry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 07:50

Niitä retuutetaan ja nuutataan turhan kovakouraisesti. Saa ommella ratkenneita saumoja kiinni yhtenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 09:07

minun tietojen mukaan mitkään karhut eivät halua muuta kuin hunajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 10:31

Kyllä kai niitä hyvin kohdellaan siihen asti kun älyävät pysyä tuolla korvessa. Kannetaanhan niille sinne ruhojakin jotta ruokaa riittää. Mutta jos kerran astut jalallasi ihmisten reviirille, niin se on heti nirri pois. Juuri muuta en niiden kohtelusta tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 10:55

Karhu on komea otus,mutta toivon kuitenkin,et en kohtaa sitä luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 13:12

Karhut pysykööt vaan hiukan loitommalla ihmisasumuksista. Ei tarvitse ihmisten pelätä eikä pääse nallukka niin helpolla hengestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:17

nallekarhu kelpaisi toki kainalooni, vaikkakin voisin kyllästyä ja haluta vähän citykarhumaista otetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2009 - 08:57

Eilen viimeksi näin pari nalleroista. Ei hyvältä näyttänyt heidän olinpaikkansa tuolla Korkeasaaressakaan. Asumattomille saloille jos saisi nallet ajettua, niin parempi niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 09:25

ihmettelinkin , kun poliisit varoitti, et nallukka oli tulossa kaupunkiin, niin mitäs teki immeiset, ryntäs sankoin joukoin katsomaan, vaikka oli oikein varoitettu, et olkaa sisällä, no jos nalle ois hipaissut jotain tyyppiä ois luoti laulanut... et ihmettelen ihmisten käytöstä suuresti...