Mistä sen huomaa,jos koneella on viirus.

Avainsanat: tietokone viirus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 22:54

seuraavat voivat olla oireita:
Järjestelmä toimii yllättäen paljon hitaammin kuin ennen.
Järjestelmä jumiutuu tai lukkiutuu usein.
Järjestelmä käynnistyy uudelleen itsestään.
Näyttöön tulee outoja virheilmoituksia tai ponnahdusruutuja.

Kysyjän kommentti

vastauksesi oli selkein,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 23:01

Mahtaako se olla toi anonyymi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 23:24

Viirus vai virus...kyllä se tietokoneen turvasuoja siitä herjaa ja ilmoittaa,toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.07.2009 - 00:17

Ainakin minulle kone ilmoitti kun kerran sellainen oli. Ja sen kuulee. Alkoi varsinainen mekkala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 01:51

Ajantasalla oleva virustentorjunta ja palomuuri ilmoittavat kyllä niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 07:37

Joskus työkaverrini kertoi valokuvien hävinneen, sekä tärkeiden asiakirjojen.

Minullakin on kun en pääse eroon vakoilijoiden - etsintä ja toppo-okjelmasta:
fi.wikipedia.org/wiki/Spybot...p;_Destroy tuo taitaa olla saksalaisten ikioma vakoiluohjelma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 09:17

Ilman ajantasalla olevaa virustentorjuntaohjelmaa et VÄLTTÄMÄTTÄ huomaa koneellasi olevia virusohjelmia yhtään mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 17:23

se käyttäytyy sekavasti.. esim uusia ikkunoita aukeaa koko ajan, etkä saa niitä pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:19

tarkista kone virustentorjuntaohjelmalla, niin asia selviää