kuinka vaihdan kännykkään uuden akun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 21:49

kuhan nyt otat selvää millainen akku juuri siinä sinun kännykässäsi on ja sitten marssit kauppaan sellaista ostamaan

(vaihtavat sen kyllä siellä kaupassakin jos keskellä kämmentäsi on nippu peukaloita)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 22:01

Et kai kysy tuota tosissasi. Akun vaihtaminen on helpompaa kuin veden keittäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 22:05

Takakuori aukeaa yhtä helposti kuin ulsterisi napit.
Samaa kategoriaa kuin "kuinka keitän vettä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 22:28

kännykkäosastolla tai liikkeessä myydään myös akkuja.
menet kännykkäsi kanssa liikkeeseen, neuvovat kädestä pitäen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 23:12

Takana on irroitettava kansi. Yrität avata sen. Jos et saa auki, et voi vaihtaa akkuakaan. Silloin täytyy pyytää kotiin mikrotuki. Jos hänkään ei tule akkuasi vaihtamaan, joudut olemaan ilman puhelinta. Mutta onhan sitä ennekin eletty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 01:19

Katsohan mun kahvinkeitto-opas sun edelliseen kyssäriin eli ruuvaat kännyn alosan irti ja täytät sen kahvilla,sitten asetat yläosan päälle ja alat puhua;so simple!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 02:31

Jos Anonyymi olis vähänkään tyhmempi, sitä pitäis kastella kaks kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 08:03

Ei nykyajan kännyköihin kannata akkuja vaihtaa, se vaihdetaan uuteen ja komiampaan kännyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 09:18

Katso sen puhelimesi ohjekirjasta.
vai onko puhelimesikin niin anonyymi, ettei sillä ole käyttökirjaa? ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:37

Pyydä yläkerran mummoa auttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:40

Jos ihan tosissasi kyselet, niin parasta kun menet alan liikkeeseen ja pyydät heitä hoitamaan homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:19

käyt ostamassa uuden akun, jos ei jo ole, avaat takakuoren ja katsot että laitat akun oikein päin ja tsädäm!