Oletteko olleet huolissanne minusta kun en ole täällä päässyt millään olemaan? kun koneseen iski viirus ja nyt sit uutta konetta

olemme laittamassa. kun ei saatu toimimaan entistä ajallaan. voi vielä viedä hieman kun joudun tässä välissä odottamaan kun mieheni kopsaa tiedot pois uuteen koneeseen. tämä vanha on vain vähän aikaa tässä vielä. mutta uskon että pääsen uudelle koneelle aika äkkiä. en kuitenkaan täältä aio poistua.vähän voi viivätystä olla kun täällä pääsen sit olemaan.

Avainsanat: ystävät olen täällä välillä taas ja jatkossa kyllä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 18:57

Älkää kopsatko viruksia. Minäkin olin aivan pimennossa ilman läppäriä ja kännykkää ja nautin erämaaluonnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 19:53

tässä kesällä pätkii vähän itsekullakin, kellä mistäkin syystä ....

toivottavasti pääsette viruksistanne eroon .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:21

Onnea uudelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:26

Hyvää kesää vaan kaikille napsulaisille, sen verran kaikenlaista on ollut ettei edes napsulaisiin ole olevinaan kerinnyt vastata, elokuun lopuviikolla vasta loma, sitten korjaan tapani. Pikkusen itseäni lohduttelen sillä että olen tehnyt kyllä kovasti töitä tänä vuonna. Tuulikillakin tuntui olevan pieni harmi miten napsulaiset suhtautuvat tai ajattelevat, mutta kyllä tulee syksy ja illat on pitkät uskon että silloin virkiää monenkin kirjoittelu. Kesä on ainutlatuinen Suomessa, siitä pitää kyllä nauttia.

Lähteet:
Oma ajattelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:30

Meni minullakin läppäri rikki. Poikani otii sen tänään mukaansa ja lupasi katsoa, mitä sille voisi tehdä. Onneksi meillä on kotona toinenkin uudempi ja parempi läppis, joten ei hätää, yhteydet toimii. Napsuilu on vöhön jäänyt minultakin vähemmälle, koska on ollut tätä pikkuporukkaa ja muuta ohjelmaa. Mutta odotellaanpas sadepäiviä, kyllä sitten varmaan taas kerkiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 20:43

Syksyllä sitten ollaan täällä enemmän ja useamman ihmisen voimalla. Ei tässä ketään hätyytellä tänne muilta kiireiltä. Kesä on kesä, nautitaan siitä, eikä aina istuta koneen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 21:58

En huomaa jos joku on pois päivän, pari tai vaikka kuukauden.
Onnea uudelle värkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 22:46

Tuulikki ajattelin sinua ja luulin teidän olevan kesälomalla,toivotaan et uusi kone on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:38

Meinasin tehdä katoamisilmoituksen, onneksi kerroit että hätää ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:21

miksi että formatoineet konetta? ei olisi uutta tarvinnut hommailla