Miksi anonyymiksi suojautuu nimimerkin omaava?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 16:56

Sitäpä tässä olen ihmetellyt miekin! Vai onko sellainen, joka ei halua esiintyä nimimerkillä ?
Periaatteesta en vastaile anonyymin esittämiin kysymyksiin.
Johonkin anonyymin esittämään kysymykseen pyysin häntä kirjautumaan Napsun sivuille nimimerkillä.
Emme me Napsulaiset niin pahoja ja ilkeitä olla, etteikö täällä voisi olla aivan omana itsenään=)
Joistakin anonyyminä annetuista vastuksista kyllä paistaa läpi nimimerkki !!

Lisätty: 26.07.2009 - 17:06

Vaikka monella Napsulaisella on käytössä nimimerkki ja kuvakin jotain muuta kuin oma pärstä, niin Profiiliosiosta löytyy tarkempia tietoja joita voi käydä katselemassa
( miulla käytössä kissani kuva ja nimi )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 16:57

sitä on melko vaikea käsittää, olisi kiva kuulla edes yksi hyvä perustelu ...

Lisätty: 26.07.2009 - 20:07

no jos nimimerkillään tössinyt tökeröitä vastauksia riittävästi ja haluaa asiallisia vastauksia omaan kysymykseensä, niin silloin taitaa olla parasta kysäistä anonyyminä

oman oikean nimensä (ja kuvan) käyttö tällaisilla kaikille avoimilla foorumeilla ei todellakaan ole kovin viisasta (eikä suositeltavaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:00

miksi napsulainen piiloutuu nimimerkin taakse? yhtä hyvin voisi omalla nimellä esiintyä. (ja omalla kuvalla!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:11

ei kehtaa kysyä jotain asiaa omana ittenään.. mä en oo ikinä kysynyt mitään anonyyminä, enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 17:16

Kai se on helpompaa heittää ilkeitä kommentteja tai tyhmiä kysymyksiä. En ihan totta tiedä, mutta itse en kysy anonyyminä, tosin en paljoa nimimerkillänikään. Olen niin kehno keksimään kyssäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 18:01

Turhaa ujoutta ja arkuutta, sanon minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 18:10

ei varmaankaan halua omalla nimimerkillään keljuilla ja esittää provosoivia kysymyksiä ja vastauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 18:39

Mikäli asia on niin arkaluontoinen niin tus se anonyyminä selviää.Minä ainakin hoidan sellaiset asiat muita teitä. Olen esiintynyt omalla nimimerkilläni yhtä kertaa lukuun ottamatta testimielessä.

Lähteet:
Minun kysymykset ja vastaukset kestää päivänvalon vaikka usein yäaikaan Napsuttelenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 19:53

Niin, miksi pitää piiloutua? Toivottavasti anonyymi kertoo sen meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:49

Olisiko ujo? Tai pelkääkö "menettävänsä kasvonsa", jos osuu kysymään "tyhmän" kysymyksen?
Tosin ei kai täällä ole tyhmiä kysymyksiä? :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 21:55

Hyvä (ja jatkuvasti toistuva) kysymys.
Ne harvat kysymykset jotka teen niin aina ihan omalla nimimerkillä,
ei minua siitäkään kukaan teistä tunnista...
(ja omalla kuvalla - näyttää olevan sinullakin...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 00:50

Tulis edes yks tapaus kertomaan anonyyminä tietysti,miksi esiintyy nimimerkillinen anonyyminä.Mullakin yks testi tai oliko vahingonlaukaus anonyyminä,mutta omalla peilikuvalla tässä itsekin esiinnytään ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:33

Kaikki ollaan toisillemme tuntemattomia. En tunnista teistä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:27

jos kysymys on jotenkin arka, hävettää jne.