olisitko yksityisellä vai julkisella sektorila töissä?

perustelut mukaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 16:56

molemmilta sektoreilta löytyy mukavia ja vähemmän mukavia työpaikkoja/hommia (myös palkkauksen suhteen), omaani aikani etsiskeltyä itse päädyin julkiselle sektorille ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 15:00

Olisin. Kivaa puuhastelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2009 - 15:11

Olen ollut kummassakin. Pidin molemmista, en osaa sen paremmin perustella. Molemmissa työni oli ihan erilaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:13

mieluummin tietysti molemmissa,
julkinen sektori voisi olla vaikkapa sellainen iltaharrastus.
ei niin väliä vaikka ei fyffee kovinpaljon tulisi,
mutta olisi kuitenkin mukavampi kuin surffailla illat kotona pelkästään.
olisi haasteellisempaa ja kliffaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:22

Oikeastaan paremmat edut ja vapaampaa oli yksityisellä.
Riippuu luonnollisesti paikasta ja esimiehestä, mutta omani yksityispuolella oli loistotyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 15:32

Melkein koko työhistorian olin yksityisellä. Oli mielestäni vapaampi työilmapiiri kuin julkisella sektorilla. Palkkakin määräytyi pomon mielen mukaan, eikä minkään taulukon mukaan. Tykkäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 16:35

Niin olisinkin ja vastaisinkin mielelläni kunnolla jos kysyjänä ei olisi anonyymi.
Kirjaudu sivuille nimimerkillä ole niin ystävällinen. Ei se niin vaikeeta ole, eikä kukaan alkuasukas syö sinua =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 16:50

yksityisellä

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 26.07.2009 - 16:54

Yksityisellä.
Kuvittelen, että yksityisellä on parempi palkkaus. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:43

Olin pääosan jujkisessa virassa, mutta menen taas eläkepäivinä yksityiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 17:48

Yksityisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 21:43

Yksityisellä sektorilla osaaminen huomataan ja palkitaankin. Julkisella sektorilla tehdään yleensä asiat niin kuin aina ennenkin on tehty. Aloitteellisuus ei aina tule palkituksi.

Lähteet:
Luulottelu/sivustaseuranta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 00:53

Yksityisellä ja palkkaluokilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 12:46

Olen aina ollut yksityisellä, tämän alan hommia kai vähemmän julkisella puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 21:51

Julkisella puolella töissä ollunna jo vuodesta -85, pitkä ja kapea leipä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:28

yksityisellä, luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 17:57

Julkisella olen kesätöissä.