Käykö Napsulaisista kukaan pelaamassa älypää pelejä. Jos käyt, niin mikä/mitkä ovat suosikkisi ?

Lisätty: 27.07.2009 - 19:04

Mahjong on miun suosikki. Sattunnaisesti pelailen muita ja huonolla menestyksellä.
Joten en ota haasteita vastaan, oon huono vastus =)

Avainsanat: pelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.07.2009 - 13:22

Joskus kokeilin ihan simppelejä tietokilpailuja. Olin liian malttamaton lukemaan kysymyksiä kunnolla, etten tahtonut oikein pärjätä mokoman älykön kanssa.

Kysyjän kommentti

Huonosti pärjään miekii älykössä. Yritän aina olla nopea ja sit tulee luettua väärin ja sithän sitä ollaankin jo metsässä. Ei miulle sopiva peli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 13:27

Käyn joskus pelaamassa niitäkin, mutta ei siellä varsinaista suosikkia ole. Vähän sitä sun tätä kokeilen. Menestys on laihanlainen, kun tuntuu olevan samaa vikaa minussa kuin edelliselläkin vastaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 13:43

Minä sitä seniori tietokilpailua joskus pelaan, ja niitä muita vähemmän, aamulla ne pelit menee paremmin, illalla aivoissa takkuaa ja menee huonommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 13:49

Minä käyn alvariinsa pelaamassa Mahjongia. Olen ihan hurahtanu siihen peliin.. Muita en sitten ole huomannutkaan :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 14:42

Minä olen pelannut sanaruudukkoa ja Mahjongia vuosikausia enkä ole päässyt kolmea tähteä pidemmälle. Olen toivoton tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:11

jsokus silloin tällöin kun eksyn sille sivustolle. ei ole mitään suosikkia, mutta eniten ehkä pelailen yhteisövisoja, virhevisaa ja sitten kun ei tiedä mitä haluais pelata niin otan satunnaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:39

Shakkia olen tietokoneita vastaan pelannut, mutta niiden pelitaktiikkan oppii aikapian ja eivät jaksa sitten enää kiinnostaa. Kaveripiirissä ei nyt satu olemaan ketään livepelaajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 19:01

Kyllä minun mielestäni mahjong on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:51

Eikös täällä kysytty älypäästä? ;-)
Joskus käyn, musiikki-kysymyksistä tykkään.... en pärjää erityisen hyvin mutta kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 21:42

Pelaan Älypäässä päivittäin nimimerkillä satka.
Suosikkejakin on paljon: Klassikko, Vaikea, Seniori, EU på svenska, Kirjallisuus, Historia, Talous. Tykkään myös haastepeleistä; vastaan aina haasteisiin - paitsi Mahjongiin.
Jos laitat mulle yksityisviestinä Älypää-nimimerkkisi, niin haastan Sinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 23:21

Joskus pelaan ja lempilajini on historia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:20

En harrasta tuollaisia pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:28

kyllä, välillä, se tietovisa on lemppari.