Minusta oli hyvä,että yksi vastaus poistettin vai mitä?. Kun kysyin ensi-asunnosta.

Kysymyksen yhteydessä näkyy kenen vataua oli..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 10:05

Niin oli miunkin mielestä. Kommeintoin jo asiaan ensiasunto kysymyksessä.
Virheitä tulee, ei pidä niihin takertua. Ei kai Napsuilua ole tarkoitettu kielioppikokeeksi ??
Pääasia, että tulee ymmärretyksi =)
Aina löytyy näköjään joku, joka haluaa pahaamieltä toisille, nautintomuoto varmaan sekin eräänlainen.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 10:10

Minulta se meni ohi, mutta kun minä aloitin täällä napsussa ,niin silloin oli paljon niitä oikeinkirjoitusten arvostelijoita, tilanne siltä osin on rauhallinen täällä nyt, ja oppii se nimimerkkikin talon tavat kun täällä enemmän on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2009 - 10:26

Olen taas aikataulussa jäljessä, joten en tiedä kenen vastauksesta on kysymys. Mutta eräs saivartelija täällä tuntuu olevan, katsoisi omia kysymyksiään ja vastauksia. Eipä ole täydellinen hänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:32

pitäähän sitä ymmärtää , et virheitä tulee varmaankin sille joka poistettiinkin... minusta on kivaa , et ei täällä pidä kirjoittaa , kuin äidinkielen tunnilla, vaan voi sanoa tai kirjoittaa , kuin itse tykkää, itse tarkistan kirjoitukseni aina, mutta silti tulee kirjoitus virheitä ja paljon, itseänikin ne vällii harmittaa , mut siellä ne sitten näkyy eikä sille voi mitään , jos ei huomaa heti niitä korjata.... anteeeksi nyt pyydän niitä virheitäni näin täsä yhteydessä, jos sopii.. ja minulta saa aina kysyä suoraan, mitä lie tarkkoittanutkin kyseillä txt,llä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.07.2009 - 10:45

Sitä vastausta en ehtinyt näkemään, mutta jos oli asiaton niin silloinhan se on hyvä että poistettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:46

Näinhän se on, ei täällä turhaan tarvitse niuhottaa.
Mutta eikö sitä suvaitsevuutta voida odottaa/edellyttää kaikilta? Siis kirjoitusvirheitä tekeviltä (=me kaikki) ja sitten toisaalta niiltä kirjoitusvirheitä arvostelevilta?
Joskus niistä kirjoitusvirheitä syntyy niin hauskoja mielleyhtymiä/väärinkäsityksiä, että ei ihme, että joku puuttuu asiaan. Pääasia kuitenkin että ei olla liikkeellä vit...uilumielellä ja pahansuopaisina. Minäkin olen joskus vitsaillut tästä aiheesta, mutta en ilkeyttäni. Jos joku on minun kommenteistani loukkaantunut, niin olen pahoillani.Huumoria enemmin kehiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:22

Se viiva-vastaus oli asiaton.
Tosin eipä aina onnistu itsekään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:52

totta puhut veli Matvei ...

jos huomauttelee (välillä se ihan tarpeellistakin kysymyksen/vastauksen ymmärtämisen kannalta) se olisi parasta tehdä ystävällisessä hengessä ja mieluusti huumorilla höystettynä. Pelkkä huomatus vaikuttaa vähän liian tylyltä.

toisaalta täällä esiintyy vähän liiallistakin 'hernenokkaisuutta' tilanteissa joissa joutuu huomauttelun kohteeksi.

- kommenttini ei koskenut tätä nimenomaista tapausta, vaan noin yleisesti -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 12:15

Näin vastauksen,se oli täysin asiaton,hyvä,et poistivat sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 20:47

Täällä Napsussa on kyllä paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä, mutta eihän se haittaa ! Pääasia on että kirjoitetaan. Aina olen ymmärtänyt mitä kysyjä on tarkoittanut. Suomen kieli ja kielioppi ona todella vaikeaa, ei sen hallitsemista edellytetä tällaisella epävirallisella keskustelupalstalla. Aivan sama on vieraita kieliä puhuttaessa: pääasia , että puhuu, kyllä se toinen sitten yrittää ymmärtää. Meistä suomalaisista on sanottu, että vaikenemme kolmella kielellä, siis suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, mutta tästä huonosta tavasta olisi jo kohta päästävä eroon. Puhuminen ja kirjoittaminen kunnniaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:32

no kun tässä lueskelin niin ilmeisesti kielioppivirheistä kyse?
millä ei muuten minusta väliä kunhan selvää saa, ehkä puolustan koska itse huomaan välillä syyllistyneeni pieniin virheisiin. anteeksi!