Miten ne päivittää läppäriä,vaikka ei ole verkkoyhteyttä ja sammuttavat koneen kun päivitys on valmis???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 08:21

Ymmärtäisin asian olevan, päivitykset ovat latautuneet koneelle sen ollessa yhdynnässä.
Minulla ainakin haluaa asentaa vasta sitten kun sulkee masinan. Tehköön niin kuin haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 08:38

jos tietokoneessa on automaattinen päivitys käytössä,tietokone päivittää itsensä kun on nettiyhteys

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 26.07.2009 - 09:36

Kun koneesi on yhdistetty verkkoon klikkaa lähdelinkistä " Microsoft Update -sivusto" käyttäen ie:tä niin kone päivittää kaikki päivitykset joita se tarvitseekin.

Lähteet:
office.microsoft.com/fi-fi/d...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:30

Mielestäni ei mitenkään, ellei sitten jollain asennuslevyllä tai muistitikulla jossa on uusin versio.