Eikö mokkula muka toimi?

Myyjä väitti, että mökkimme on kuuluvuusalueen rajalla ja että lisäantennia ei tarvitse.
Asia taisi olla niin, että se kuuluvuusalue oli 2G-alue, eikä suinkaan 3G-alue.
Tilasin antennin katolle ja nyt pelaa 3G kahdeksan kilometriä kuuluvuusalueen ulkopuolella naapurikaupungin lähettimestä. Ennen katkoi se 2G:kin.
Kerron lisääkin, jos on tarvetta.

Lisätty: 28.07.2009 - 20:09

Palisanteri, juuri tuolta sen tilasin, kaikkein pisimmän, 170 senttisen. Maksoi kuluineen ja liittimineen 115€, mutta pelaa kuin enkeli.

Avainsanat: mokkula kuuluvuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 13:28

löysin sivuston, mistä voisin valita antennin lisäämään / laajentamaan elisan nettitikun toimivuutta.
Seinäjoen alueella on vielä paljon pimennossa 3g verkon suhteen.
minkälaisen antennin ostit jos saan olla utelias?

www.infitek.fi/shop/index.ph...;action=3G antennin valinta

Kysyjän kommentti

Löysit saman antennikaupan, kuin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 02:03

Kyllä pelittää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 08:41

Kyllä rahalla saa miltei kaikki pelittämään.
Näkyyhän nuo läppärit joillakin pelittävän keskellä valtamertäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 09:10

hyvä et sait läppärisi kuntoon, nyt ei elisalla tunnu pelittävän mopiilikaista , ei ainakaan minun puhelimessani, mahtaakohan ne antaan alennusta kännylaskuun , jos on kauankin toimimati .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:18

Tuo 2G on niin hidas että avaa ainakin täällä pelkkää sähköpostia 5 min. Kyseinen yhteys on aika turha, tuo 3G on kyllä ollut itselläni oikeastaan koko ajan asunnossa, ulkona testatessa löytyy tuo 2G ja siitä en kyllä maksaisi euroakaan kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 19:29

Ei mokkulan kanssa ole muistaakseni ollut ongelmia. Ainoastaan 2G hidastaa entisestäänkin. Käytän hyvinkin paljon, mutta se on pakotettu vain Suomalaiseen verkkoon ettei tula niitä aiemmin mainittuja yllätyksiä laskussa.