kumpi on parempi java vai c++

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 00:13

Java on helpompi ja puhtaampi kieli kuin C++, väittävät .

tarkoitatko pelien tekoon vai pelkästään www-sivuihin?
riippuu asiasta, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 00:47

Mureakuha kertoo kaikenlaista, mutta tahoo mennä yli hilseen kiertokoulupohjalla.
wiki.mureakuha.com/wiki/Etusivu

Lisätty: 26.07.2009 - 07:38

Jawa ja CZ mootoripyörät oli samanlaisia kaksitahti savuttajia.
Tykkäsin enemmän BMV pyörästäni 50-luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:52

Nyt hän on niin, että java on hyvä tshekkoslovakialainen moottoripyörä. Niinpä he ajeluttavat satunnaista surffaajaa Java-moottoripyörällä pitkin Jaavan saarta kahvikuppi kädessä ja väittävät java-kielen olevan bittitaivaan ainoa laitteiden välisen kommunikaation hoviprotokollakapulakieli. Pesukonekin puhuu java-kieltä leivänpaahtimen kanssa. Kaiken tämän keskellä alkaa tuntua siltä, että body vain paisuu suunnattomasti koko ajan ja bitti-ihrakerrostuma sen kuin paksuuntuu. C++ on yksi tärkeimmistä kaupallisessa ohjelmistokehityksessä käytettävistä ohjelmointikielistä. C++:n kielioppi on samantapaista kuin C:n ja Javan. Lauseet päättyvät puolipisteeseen ';'. Lohkot ympäröidään aaltosulkeilla { }. Kommentit ympäröidään /* vinoviivalla ja tähdellä */. Yhden rivin kommentti merkitään kahdella vinoviivalla '//'. Kaikki standardikirjaston luokat, funktiot ja globaalit muuttujat ovat std-nimiavaruudessa. Olio-ohjelmointia ja molempia siis tarvitaan. Ja hyvän ohjelmoijan on syytä hallita nykypäivänä molemmat kielet.

Tiedän muuten kuka sinä olet kysymyksesi takana!
Odotankin mielenkiinnolla kommenttiasi vastaukseeni!

Lisätty: 26.07.2009 - 16:32

chumba tarkoittaa javascriptiä mikä on sitten eri juttu kuin varsinainen java-ohjelmointi.

Lähteet:
Omat kokemukset niillä ohjelmoinnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 26.07.2009 - 09:37

Kyseessä on kaksi aivan eri kieltä. Java on parempi www-sivujen tekoon, mutta c++ on parempi ohjelmistojen tekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 11:28

Kansanopistossa käytimme tuota Javaa omien sivujen tekoon. Sama oli sitten seurallammekin ja taisi olla myös firmallamme.