mulla on foobar 2000 ohjelmaan 500 tiedoston play list (fpl), kuinka vaihdan tiedostpolun tähän tiedostoon

Lisätty: 25.07.2009 - 20:51

eli siis fpl tiedostassa on 500 biisio jotka viittaa T-asemaan, nyt kuitenkin asema on vaihtunut, ja tiedostopolut kaikkiin biiseihin, miten vaihdan?!?

Lisätty: 26.07.2009 - 00:24

palisanteri, ei ollut, ehkä huonoin vastaus ikinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 26.07.2009 - 00:15

Foobar2000 on erittäin monipuolinen musiikkisoitin, joka on räätälöitävissä ja laajennettavissa käyttäjän toiveiden mukaan. Jo perusasennukseen sisältyy helppokäyttöinen ReplayGain-voimakkuuksien analysointitoiminto ja metatietoeditori. Ulkoisia koodekkeja käyttäen myös transkoodaus ääniformaatista toiseen ja uudelleen pakattujen tiedostojen automaattinen ReplayGain-analysointi luonnistuu suoraan soittolistasta.

www.mbnet.fi/nettijatkot/200...oobar.aspx

olisiko tuosta apua kysymykseesi?

Lisätty: 26.07.2009 - 00:47

ok. thank you for your kind reply. Maybe you can find some help from this site:
www.file-extensions.org/fpl-...ylist-file