Onko ihan tervettä, että yli 30v. nainen ihastuu 14v. poikaan?

Eli mitä mieltä olette, onko se ihan normaalia, että yli kolmekymppinen nainen ihastuu n 14v. poikaan, kertoo sen pojalle ja haluaisi pussata? Ei sitten kuitenkaan yritä mitään. Ja nainen tietää hyvin pojan iän.
Tuli vaan mieleen tosta Puksun kysymyksestä.

Avainsanat: ihastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 18:40

Siitä saa syytteen alaikäiseen sekaantumisesta. Sama se on laki naisllekin, vai liekkö kriminalisoitu?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 18:48

Eipä edelleenkään ole tervettä, sukupuolesta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 18:51

Ei se ole tervettä tämäkään ,vaikka sukupuolet vaihtuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 19:16

en tiedä nyt hänen terveydestään (tai sairaudestaan), näitä ihastumisia nyt vaan sattuu iästä ja sukupuolesta riippumatta eikä ne yleensä johda mihinkään vakavampaan, kyllä mormaalilta ihmiseltä ne rajoittimet löytyy ....

Lisätty: 25.07.2009 - 21:47

mua kyllä tädit vähän klähmi kun mä olin niin söpö nuorena, muttei siitä mitää traumoja tullut ...

Lisätty: 26.07.2009 - 12:30

Luettuani näitä vastauksia vähän ihmettelen, että onko ihastuminen ja suhde teille tosiaan sama asia, vai johtaako ihastuminen mielestänne aina automaattisesti suhteeseen tai sellaisen yrittämiseen?

No sanoilla on niin monia merkityksiä, eri ihmisille erilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:08

Ei kyllä minusta ihan tervettä ole ihastua lapseen. Joku raja pitää sentään olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:15

Ei ole tuokaan tervettä eikä oikein...lapset jätettävä rauhaan kasvamaan aikuiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:18

Justhan tällainen kysymys oli, vai oliko siinä sukupuolet toisinpäin...
No joka tapauksessa ei se pelkkä poskelle pussaaminen vielä mitään pervoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 22:00

Vaikka oli kuinka kypsän näköinen alaikäinen ja vaikka kuinka syötävän suloinen, lapsi on lapsi vielä henkiseltä kehitykseltään ja tarvitsee aikansa kypsyäkseen seksuaalisuuteensa.

Ei herätetä heitä liian aikaisin sellaiseen mihin he eivät ole vielä valmiita.
Sanon jyrkästi ... ei ole tervettä.... antakaa lasten olla lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 23:24

No ei todellakkaan ole tervettä käyttäytymistä.,Ettäs kehtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2009 - 23:43

Edelleenkin ihan pervoa ja rikollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 00:17

oli sitten mies tai nainen, jos sekaantuu alaikäiseen.
jo pelkkä ehdotus on rangaistava teko. vaikka ei olisi mitään vielä ehtinyt tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:13

Varovasti vastaisin,että ei ihastumisessa mitään pahaa ole , jos nainen on terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 04:48

Kehoittaisin aikuisemman osapuolen vielä miettimään hiukan omia mieltymyksiään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 09:23

ei ole normaalia , mutta jos nainen ois 50 ja poika 25 niin mikä ettei, joten oottakoot nyt rauhas , jotta poika kasvaa ja jos 20 tahtoo sen vanhan naisen niin asia on ihan hänen omansa , kenen kans silloin seukkaa...mut lapsiin sekaantumista en hyväksy .. ja tuo ois just sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 10:47

Kyllä poika on vielä niin alaikäinen, ettei ole sopivaa sellainen suhde lainkaan, jos olisi jo yli 18 vuotta, niin sitten siitä vaan!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 14:02

Lapset lapsina ja näpit irti!Suojaikärajaa pitää kunnioittaa ja löytää kohteensa suunnilleen ikäisistään,muuten on jo rangaistavaa.Ei ole tervettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 18:03

Odottaa vaan että täyttää sen 18 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 19:10

Joo eipä kyllä ole tervettä tommoinen vois, melkein olla äiti tälle tietylle lapselle. jos oli vaikka yli 20 vuotias niin silloin ei haittais mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:35

ihastuminen sinänsä normaalia vaikkei yleistä tuollainen, kunhan ei rupea toteuttelemaan mitään.