Haluaisitko ystävystyä sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ennestään ole ystäviä? Vai pidätkö häntä heti sen perusteella outona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 19:02

Tottakai haluaisin ystävystyä,jos hän vaan ilmaisisi minulle sen, että haluaa tutustua minuun. En pidä ketään ihmistä outona minkään asian perusteella. Me ihmiset olemme kaikki juuri sellaisia kuin olemme, omia persooniamme.

Lisätty: 25.07.2009 - 19:04

On niin monia syitä minkä vuoksi ei ole voinut tai uskaltanut ystävystyä ja luottaa sitä vertaa kehenkään, että voisi tutustella ja sitten mahdollisesti ystävystyä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 17:52

Voisin aivan hyvin olla ystävänä sellaiselle, jolla niitä ei ennestään ole. Tällä hetkellä vain on niin paljon ystäviä, että ei ehdi kaikkia edes tavata. Sekin on kurjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 19:13

ei se ole este (eikä suositus), itse minä tapaan arvioni tehdä onko henkilö ystävyyden väärtti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:16

Kyllä sellainen kelpaa, noissa talkooduuneissa on kyllä törmännyt aina monenlaisiin persooniin. Kaikkien kanssa on asiat saatu hoidettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 20:18

Olisi mielenkiintoista ottaa selville miksi niitä ystäviä ei ole siunaantunut... kyllä minä vähän ihmettelisin, mutta ei se este ole ystävystymiselle, jos olisi minun tyyppinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 21:57

Minä ainakin haluaisin. Kukaan muu ei varmaankaan halua, sillä miksi kaikki ystäväni ovat 500km:n päässä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 22:59

no en kysyis siltä et onko sillä ystäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 23:02

Tietenki toine yksinäine tahtois olla toisen yksinäisen kaveri,sit ei kumpikaa oltas enää yksin.Itelläni on muutama kaveri,mut heitä harvoin nään.En ihmettelis yhtää jos ei ois ennestää kavereita,koska ite oon täysin normaali (tai no nii normaali ku nyt voi olla) ja erittäin huumorintajune mut silti oon yksin,enkä kyl omasta tahdostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 23:50

En ihan vallan outona lintuna,mutta hiukan,jos tai kun ei ole yhtään ystävää,mikä on tausta jne.mutta ei se estäis ystävystymistämme.Tällä hetkellä en usko,että mulle tulee uusia ihmisiä elämääni,kiireistä menoa ja ei enää ikäihmisenä tutustu nin herkästi kuin nuorempana,tai tutustuu,mutta se yhteydenpito saattaa jäädä minimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 00:52

kyllä voisin koska olen kuitenkin samassa tilanteessa. voin olla varauksellinen aluksi mutta sitten kun ensin tutustuisin tähän ihmiseen ja oppisin tuntemaan hänet niin miksei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 02:13

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 05:09

En tietenkään outona vaan mielenkiintoisena tuttavuutena pitäisin.Ei ystävien määrä ja paljous kerro yhtään mitään itse ihmisestä. Saattaahan olla, että jo työ tai harrastukset ovat sellaisia jotka vastapainokseen vaatii ihan omaa joutenoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 09:31

ihan sama onko ystäviä tai ei , minä voin hyvin olla ystava, kuhan vain meillä synkkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 18:19

Ilman muuta voisin ystävystyä. Se että ystävä piiriä ei ennestään ole, ei merkkaa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.07.2009 - 02:36

toki minä voisin ystävystyä selllaisen kanssa millä ei ystäviä, tai siis sittenhän hänellä olisi.