Onko kokemusta tai tietoa,kun joutuu ottamaan Radiojodi kapselin??

Käytetään kilpiruhasen liikatoimintaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2009 - 18:14

Mummoni otti kesäkuussa, ja sai 9 päivää eristystä. Joutui olemaan yksikseen kotosalla, tänä aikana sai käydä vieraita, mutta etäisyyttä piti pitää muutama metri. Eikä alle 5 vuotiaita saanut tavata, eikä raskaana olevia naisia. Todellisuudessa olimme 3 päivää käymättä, neljäntenä päivänä menimme vierailulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta ja viestistä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2009 - 11:11

En ole käynyt Tsernobylin raunioilla säteilyttämässä itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 11:23

Tn aikoihin hankin muistaakseni kotiin joditabuja,mutta en ole niitä nauttinut.
www.poliklinikka.fi/?id=4435...ge=5973965
linkissä käsitellään aihetta ja tässä lisää aiheesta
www.terveyskirjasto.fi/terve...i=dlk00665

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2009 - 15:31

tuolla keskustelua asian tiimoilta ja käyttäjiltä:
www.verkkoklinikka.fi/keskus...;t=4847924